![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe lijst laatste delen , verdwijnt regelmatig wat in de kliko ..moet er van af..
UPDATE VAN DE ONDERDELEN. geen vragen voor andere delen, iets anders heb ik niet meer. -schuifdak motor met kabelboom 20€ -spoilercomputertje 5€ -mistlampen schakelaar 5€ -binnenverlichting 10€ -tellerbak vr6 dubbel digitaal inc kabelboom 75€ -kachel/aircobediening nieuw model inc airco knopjes 45€ -rechter voorscherm breed vr6 model is wat aan geschuurd ( staat nu matzwart op als bescherming) 50€ -ruitenwissermechanisme voorzijde 20€ -achterspoiler perfecte staat 10€ - pomp stuurbekrachtiging VR6 niks afgebroken....25€ Last edited by fabbi : 12-08-2011 at 21:31. |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor stuur zit erin en wat kost het?
|
|||
|
|||
![]() Dat vw-embleem is dat voor de achterkant, zo ja dan heb ik wel interesse.
Ik hoor het wel. Groet Ron |
|
||||
|
||||
![]() heb je de stuurstangen nog? buitenste kogels maakt niet uit als de binneste maar goed zijn.
groet frank.
|
||||
|
||||
![]() Wat heb je nog allemaal van de airco liggen?
|
|
|||
|
|||
![]() zie antwoord paar post terug..
heb niet anders dan hier opgesomt staat. dus enkel het paneel nieuw type met de knoppen erbij.. misschien heb ik in de oude doos nog een dashboard kabelbooom zitten .. maar denk dat ik die al een keer verkocht heb |
|
|||
|
|||
![]() upje
nog even en dan gaan er weer delen de kliko in,, doe een leuk bod op iets wat je nodig hebt... |
|
|||
|
|||
![]() zie eerste post
Last edited by fabbi : 12-08-2011 at 21:32. |
|
|||
|
|||
![]() embleem aan de achterkant heb ik nog steeds interesse in, ik hoor wel van je.
Groetjes ron |
|
|||
|
|||
![]() Ik dacht dat we daar al eerder contact over gehad hadden , mar die was nogal ver verweerd.. zou moeten zoeken maar denk dat ik em al weggeooid heb...
|
|
|||
|
|||
![]() Oh ja dat heb je ook gemaild sorry was het weer eens vergeten.
Groetjes Ron |
|
|||
|
|||
![]() upje voor de laatste delen
|
|
|||
|
|||
![]() upje zie eerste post.