![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben opzoek naar een nette beschaafde pookknop met een start knop. Wat ik tot nu toe gevonden heb zijn helaas alleen "autostyle" pookknoppen.
Dit heb ik kunnen vinden op afbeeldingen, maar merk en waar te verkrijgen is voor mij een raadsel. Dus wie kan mij helpen? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ooit een keer in automaxx magazine een reportage gelezen met een shelby gt 500 a la elenoir. zat ook de pookknop in met de tekst go baby go. stondook bij dat deze in amerika te koop waren alleen waar is een rara, de eigenaar was er ook lang op zoek naar geweest. zo'n knop zou ik ook wel willen hebben.
edit: op ebay stonden ze wel eens. ff een plaatje om een beeld ervan te geven: ![]() ik zeg HEBBE HEBBE
Terug van weggeweest ‘96 Polo Harlekin ‘00 Lupo Cambridge Still in to silly stuff ![]() Last edited by Kenneth_polo : 05-02-2011 at 00:01. |
|
||||
|
||||
![]() dit komt uit een maybach maybach startknop
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is zo iets wel zelf te maken.
Oude Vw pook uitboren en startbutton in verwerken. Iemand ooit al gedaan hier?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() nog niet gedaan, wel een poolbal nr 8 uitgeboord en als pookknop gebruikt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zelfde als 1 uit een s-klasse,en dus ook verkrijgbaar in verschillende kleuren leder.
|
||||
|
||||
![]() Zit nu zwaar te twijfelen of ik nou een startknop op de pookknop wil of ik gebruik mijn mfa knop als start knop, deze heeft nu toch geen functie.
|
||||
|
||||
![]() Sinds vandaag is de mfaknop een startknop geworden en werkt perfect. Meer info is welkom, kan mij nu rustig oriënteren.
|
||||
|
||||
![]() mag ik vragen waarom je dit zo graag wil?
|
||||
|
||||
![]() Neem aan dat starten met de sleutel niet meer werkt nu, is dus een soort startblokkering.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben nooit fan geweest van het contactslot en met een aantal wensen in het vooruitzicht verliest het contactslot sowieso zijn functie.
Dus, eruit die meuk!