![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goed , we zijn nu ruim een half jaar verder en niks meer vernomen van mijn gestolen rallye.
![]() Het gevoel gaat waar het niet kruipen kan , dus heb ik toch besloten dat er weer iets moet komen voor de hobby. Om een lang verhaal kort te maken , heb een kut tijd achter de rug ook financieel dus ben ik eigenlijk op zoek naar een golf g60 MET WERK . Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wat eigenlijk. Mocht iemand wat goedkoops weten te staan , laat het me maar even weten. Marktplaats probeer ik zelf ook in de gaten te houden , maar daar denken ze volgens mij dat het nog steeds goud waard is , ook al is er bijna niks meer van te maken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Ron,
ik weet niks voor je staan maar ik vind het wel knap dat je weer een beetje begint te hobbyen. ![]() respect voor de doorzettingsvermogen en hoop dat je een mooie project auto gaat vinden en we wachten met spanning af wat het gaat worden. ![]() gr pieter.
|
|||
|
|||
![]() Goedendag,
Ik heb een carroserie staan van een orginele golf 2 g60 de kleur is rood. Het gaat dus alleen om de carroserie. Als je intereresse hebt doe me maar een pm. mvg Jurrian |
|
||||
|
||||
![]() mijn broertje heeft een leuke G60 fire and ice.
niet origineel , wel netjes omgebouwd, op het plakraam na. http://link.marktplaats.nl/450533203