#1
|
|||
|
|||
mk1 gti probleem met spinnekop
Hallo allemaal
ik heb een probleem ik heb een amerikaanse 1.6 of 1.8 gti Met motorcode JH het bouwjaar ervan is(1983 ) in december met de kou liep de moter hoog laag in toeren.6500 en 7000 toen heeft iemand die zogenaamd er verstand van heeft aan de afstellingen gedraaid en dergelijken want hij draaide eigenlijk perfect maar sindsdien loopt hij niet meer engaat er benzine in de carterpan. het nummer van de spinnekop is 067133837f .... 049133843 het oude spinnekop nummer weet ik niet de garage heeft het weggegooid weet iemand hier de juiste afstellingen voor.?? Pleazzee Help.!!!! |
#2
|
||||
|
||||
afstellen aan de co meter.
en andere oplossing is. draai de schroef zo ver in dat de motor niet meer stijgt in toeren, tijdens stationair lopen. als je dat punt hebt dan een kwartslag terug dan is het meestal in grote lijnen goed.
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! |
#3
|
||||
|
||||
Pas aub wel op bij het Co stellen dat je absoluut GEEN gas gaat geven terwijl het gereedschap nog op de afstelschroef zit, was volgens mij inbus.
Heb t al eens gezien namelijk
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Dailys: Passat W8 Station & T4 California |
#4
|
||||
|
||||
wat gebeurt er dan erdem?
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Dan sloop je de spinnenkop, de boel gaat krom. Staat ook nadrukkelijk beschreven in de handleidingen.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Dailys: Passat W8 Station & T4 California |
#6
|
|||
|
|||
heren bedankt voor de reactie
ik ga woensdag gelijk aan de slag ik hoop dat het lukt |
#7
|
|||
|
|||
nou ik heb woensdag het een en ander aan de cabrio gedaan.
Heb wat foute info aan jullie doorgegeven nl. hij liep 650/700 toeren stationair en geen 6000/7000.denk dat jullie als kenners dat al wisten. We hebben alle olie afgetapt en een nieuwe filter er op geschroefd. kwam gauw 7 liter eruit vandaar dat er olie uit de peilstok spoot en het luchtfilterbakje had ook aardig wat olie. hij loopt nu maar heel onregelmatig,valt ook steeds uit. We hebben aan de co stelschroef gedraaid maar weten niet exact hoe die af te stellen. Is er ook een beginpunt bv eerst helemaal indraaien en dan een aantal slagen terug? de stationeer stelschroef was heel veel uitgedraait auto liep 2500 staionair. die hebben we helemaal ingedraaid en 3/4 slag teruggedraaid. hoop wat van jullie te horen. alvast bedankt. steve Last edited by Juststeve0 : 12-02-2011 at 21:14. |
#8
|
||||
|
||||
Je hebt ook nog een stationairschroef aan de achterkant van je inlaat zitten! Controleer op valselucht!
|