![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor men maat zen 16V zijn we op zoek naar een digitale tellerunit die tot 8000 toeren gaat.
Mensen die iets in de aanbieding hebben mogen altijd PB sturen. Grtz Jel EDIT: Hij heeft een analoog en is dus op zoek naar een digitaal. ![]()
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 12-02-2011 at 18:14. |
|
||||
|
||||
![]() je moet wel melden of het enkele fiche of dubbele fiche is
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb nog 1 liggen. maar is wel zonder haasje
|
|
|||
|
|||
![]() km stand staan op 217585 op 31 jan 2011 eruit gegaan
heb eventule een foto van.als je me een email geeft dan kan ik het sturen Last edited by vinnymkii : 16-02-2011 at 19:59. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hej sorry, lees net je bericht, ik zal het ff aan men maat vragen en dan laat ik je iets weten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds op zoek, ik hoor niets meer van de vorige verkoper dus we hebben er nog geen enkel, iemand ets in de aanbieding??
|
||||
|
||||
![]() heb eens vernomen dat de digivis nog leverbaar is bij classic parts.. een mooie nieuwe
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
sst jo daar gaaat de handel.... ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Gemaild met classic parts, Dit is alleen de cover en niet de gehele tellerbak.
Dus als iemand er toch nog 1 over moest hebben mag ie het altijd laten weten.