![]() |
|
||||
|
||||
![]() e meeste zullen mij misschien al kennen van mijn '78 T2b ijsbus,
![]() of mijn'72er T2a/b promobus, ![]() Maar nu ben ik dan begonnen aan iets wat ik nooit had verwacht, een '64 er ijsbus! Gevonden op deze site! en opgehaald uit Lier ![]() Zoals hij ooit het daglicht zag, en daarna weer is terug gevonden in Belgie. Een omgebouwde ijsbus, en wie wil zoiets nu hebben? juist, ik! =D> =D> De bus heeft een hele metamorfose gehad en zag er ongeveer zo uit toen ik hem kocht: ![]() En nu na de onderste 10 cm te hebben vervangen, vloer en dogstyle en een nieuwe rand in het dak, een nieuwe voorkant: ![]() dit was voor mij wel een masterpiece, heel eng met zo'n lange las, en vooral, de neus, iets wat iedereen het eerst ziet. De kunstenaar heeft hem strak gezet: ![]() De bodem, meestal kartonnnnn, en inderdaad die was karton, van 3 mm dik :shock: Nu nieuw: ![]() en nog wat sierwerk, een nieuwe strip in het voorraam: ![]() en vandaag: tadaaaaaa: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zeg: =D> =D> ![]() ![]() Ik zal proberen de verdere opbouw proberen bij te houden hier, vooral het interieur heeft nog al wat werk. Maar een speciale vriezer is al besteld, koeling is al binnen, nu nog een gietvloer en dan gaan we bouwen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Twee bolletjes vanille graag!
Ziet er weer goed uit .
|
||||
|
||||
![]() Chocolade voor mij aub!
Man wat 'n mooie bus, zeker als ie weer een beetje wordt zoals ie vroeger was. ![]()
|
||||
|
||||
![]() cool project weer hoor.. uit een t1 smaakt je ijs toch nét wat lekkerder!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat ijs van Klaas is zowiezo geweldig...
|
||||
|
||||
![]() Kwaliteit van het ijs zal alleen maar beter worden vanuit deze bus, ik laat een speciale vriezer bouwen die nog beter voor het ijs zal zorgen.
Gisteren even naast mijn andere bussen gezet, poeh he ik was echt wel een beetje trots om het zo te zien staan: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig zeg.................
![]() Als je 'm vóór de Midwintermeeting klaar hebt mag je langskomen klaas......... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor Worthersee een vergunning regelen en verkopen dat ijs!
|
||||
|
||||
![]() Cool.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op deze verzameling en zeker die T1 mag je wel meer dan een beetje trots zijn. Mooi wagenpark. Veel succes met het opbouwen van de T1 en hopelijk dan tot op een meeting o.i.d. zodat ik een ijsje bij je kan komen halen.
|
|||
|
|||
![]() flink door bouwen zodat we dit jaar uit der neue bus
ijs kunnen smikkelen succes met opbouw |
|
||||
|
||||
![]() nice
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoe vet is dit zeg.....
Ik vind het helemaal super...!!
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Klaas!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi spul, das zeker! Zal menigeen toch wel een beetje jaloers op zijn.
![]() Gr. Ed
|
||||
|
||||
![]() Wow gaaf klaas! Ziet er keurig uit. Dat word weer smullen haha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij Dub inn in Arnhem zal er in ieder geval een van mijn bussen zijn. net als vorig jaar, hopelijk dit jaar wel weer voor ijs!
Vandaag weer lekker bezig geweest, vloertje gelegd, ramen geplaatst en verlichting weer gemonteerd. Als een speer hahaha ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Klaas! Best snel gegaan in 2 maanden zo.. Je heb meer aan je bus gedaan dan ik aan mijn bus..
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() tja, ik heb een deadline he
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooie ijsbus. Als ik je komende zomer op een meet tegenkom, kom ik zeker een ijsco halen
![]()