![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die hele mooie Golf2 VR6 staat weer te koop, maar nu voor 9000 euro.
Dat was eerst 6000 euro. http://www.garagezuidbroek.nl/aanbod.html |
|
||||
|
||||
![]() Pagina 3 staat de Golf.
|
|
|||
|
|||
![]() mooi ding en je ken hem ook nog wegenbalastingvrij krijgen volgens mij ivm de maand feb. maar wel een dikke prijs.
|
|
||||
|
||||
![]() Ze weten alleen niet het verschil tussen Recaro's en Rallye stoelen
![]() Op de foto's staan toch echt Rallye stoelen.........
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ze verdraaien wel vaker daar de dingen. ![]() mooie auto zo op de foto. maar wel heel heel goed kijken bij dat bedrijf |
|
||||
|
||||
![]() Heb ook een nog een mk2 vr6 uit feb 87 te koop(wel voor 6000;-))
Die zou dan ook nog belastingvrij kunnen worden? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
rallye is recaro.... Net als alle gewone gti stoeltjes ook van recaro komen. Staat er alleen niet altijd op. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dat kenteken al eens op een andere blauwe Golf 2 zien hangen. Een iets bredere zeg maar.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat kan heel goed bij dat bedrijfje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar waarom zijn er dan de echte Recaro's waar dat wel op staat?? En zijn de wangen dieper/groter??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Recaro heeft wel meer dan 1 soort stoel gemaakt ![]() De gewone GTI/Rallye etc stoelen komen ook van Recaro dat staat er alleen niet opgeschreven maar zijn wel echte Recaro's Op de stoelen met diepe wangen die ze standaard in de VW's destijds gebouwd hebben hebben ze wel Recaro opgestickt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja was dat niet zo'n Rallye met een compressor. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
met dat kenteken heb ik toen idd toen ik in belgie een rallye kocht naar nederland mee gereden kon toen s,avonds geen dag kenteken meer krijgen ... auto was toender tijd nog van mij met een 16vg60 erin ![]() micheal heeft hem toen gekocht van mij wij hebben hem omgebouwd en gekeurd naar vr6 is echt wel een nette auto waar een berg geld inzit en voor een vr6 toch nog vrij snel.... alleen vond de 17inch rs er mooier onder ![]() en stond trouwens voor 6750euro tekoop zonder de wielen ...was binne 2dagen weg ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan wacht je toch ff een dag Corné.......... ![]() |