![]() |
|
|||
|
|||
![]() gezien ik geen alternatief vervoer heb, zoek ik met spoed een HEVEL voor in de drukgroep van m`n 1800cc Audi 100 ls 1970. mvg Johan.
![]() ![]()
Howdy,ben een 44 jarige uit Hoogezand.Met vrw en 5 kindrn van 1 1/2,t/m 18 jaar ben ik trotse bezitter van Audi100 uit 1970.V.a. mn 18e met oude wagens aan de sleutel,maar ben geen pro.In de hoop veel kennis te delen,gegroet ![]() Last edited by Johan Mulder : 07-03-2011 at 09:19. |
|
|||
|
|||
![]() Is het niet te lassen?
Heb eventueel nog wel een bak van een coupe van 89 liggen |
|
|||
|
|||
![]() Aller eerst bedankt voor je reactie. Er is al eerder aan gelast, nu is die echt stuk. Ik weet niet of ik wat aan die bak van je heb, als je wilt weten wat voor hevel het is kan ik je een afbeelding mailen.
Howdy,ben een 44 jarige uit Hoogezand.Met vrw en 5 kindrn van 1 1/2,t/m 18 jaar ben ik trotse bezitter van Audi100 uit 1970.V.a. mn 18e met oude wagens aan de sleutel,maar ben geen pro.In de hoop veel kennis te delen,gegroet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aller eerst bedankt voor je reactie. Er is al eerder aan gelast, nu is die echt stuk. Ik weet niet of ik wat aan die bak van je heb, als je wilt weten wat voor hevel het is kan ik je een afbeelding mailen.
Howdy,ben een 44 jarige uit Hoogezand.Met vrw en 5 kindrn van 1 1/2,t/m 18 jaar ben ik trotse bezitter van Audi100 uit 1970.V.a. mn 18e met oude wagens aan de sleutel,maar ben geen pro.In de hoop veel kennis te delen,gegroet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is goed doe maar via pm Of in het topic Bak mag je zo hebben als het de goede is |