![]() |
|
|||
|
|||
![]() Slotbouten setje richtprijs (10,-)
![]() Polo 6n Handrem (10,-) ![]() Polo 6n Stuur met airbag module. richtprijs (50,-) ![]() ![]() Polo 6n achterlichten. richtprijs (35,-) ![]() Compleet 6n dashboard zwart. richtprijs (120,-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Polo 6n ruitenwissermotor achter. richtprijs (40,-) ![]() Polo 6n deurpanelen voor/achter. richtprijs (45,-) ![]() ![]() Leder armsteuntje. richtprijs (25,-) ![]() ![]() Wolfsburg mattenset zwart/grijs. richtprijs (35,-) ![]() Polo 6n compleet uitlaatsysteem met lambda sonde (KAT. VERKOCHT). richtprijs (95,-) ![]() ![]() Polo 6n dynamo. richtprijs (45,-) ![]() ![]() Polo 6n Motorblok 1.4i (AEX) compleet (150.000 km) met versnellingsbak, ecu en kabelboom richtprijs (425,-) ![]() LET OP: Het is een richtprijs, bieden kan altijd! Dit alles is bij mij thuis af te halen. Sommige kleine dingen kunnen worden verzonden. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel intresse in het complete dashboard, is hij compleet zwart of het dashboard zelf grijs en de aanbouwdelen zwart? en waar is het eventueel op te halen?
|
|
|||
|
|||
![]() Waar af te halen?
|
|
|||
|
|||
![]() boerhaar klein gehuchtje kleine 10km vanaf zwolle.
|
|
|||
|
|||
![]() kleine delen ken me broertje evt versturen!!
|
|
||||
|
||||
![]() oud topic maar....
heb je de slotbouten nog liggen? ![]()
|
|||
|
|||
![]() hebt u de achterlichten nog liggen