Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 15-03-2011, 18:16
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict

Default WRD Mesh velgen, 15 inch, 4x100

Ik verkoop voor een goede vriend van mij een set WRD Mesh (of Chevlon Mesh) velgen, een niet veel geziene velg met een nette look. De maten zijn als volgt:
15 inch, achter 7J ET39, voor 6,5J ET27, 4x100.
Banden rondom zijn 195-45-15, met voorop Uniroyal Rainsports, achterop Falken Ziex, allen nog goed profiel.

Harten zijn zilver, randjes gepolijst, velgen zijn 3-delig, dus naar believe te verbreden of versmallen. Naafdopjes zitten er allen bij, enkel 1 metalen sluitpinnetje ontbreekt. Zal niet veel kosten om bij te bestellen, en met een beetje handigheid moet je er zelf wel eentje kunnen buigen lijkt mij. Naafdopjes zelf zijn niet in de allerbeste staat, lak van de harten is daarentegen zeer goed. Speciale "sleutel" om naafdoppen eraf en erop te draaien zit er natuurlijk bij.

Volgens mij is dat alle benodigde info wel zo'n beetje (feel free to ask for more), genoeg info, plaatjes bij de praatjes!

Vraagprijs voor de complete set is 1.450 euro

Old 04-04-2011, 08:11
VW Addict

up! 1 ding ben ik vergeten te melden, stom stom, ze zijn door de vorige eigenaar nieuw gekocht voor onder zijn Corsa, oftewel de naafgatdiameter moet vergroot worden naar 57,1mm. Kosten hiervoor vallen mee, was bij de Velgendokter in Uden uit mijn hoofd herinnerend een 15euro de velg. De kosten hiervoor gaan van de vraagprijs af ter compensatie om het op een VW te laten passen.
Old 27-04-2011, 21:15
VW Addict

up, nieuwe vraagprijs 1.350 euro, minus eventueel de kosten voor uitboren van het naafgat naar 57,1!

Posting Rules