![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop.
VR. PR. €750 Voor info even bellen: 0031(0)650288612 Golf CL TDI 81KW Milestone Sport ( met de zilveren tellerplaten ![]() Kleur: Dragon green Metallic Km. Stand: 363.000 ( Loopt als Nagenoeg nieuw ) Apk: 22-3-2011 Auto is de perfecte basis voor een ombouw naar een Belastingvrije MK2 Diesel. Het is een 110pk heeft schijven achter en heeft verder alles om een ombouw te realiseren. Info: De auto verkeerd voor zijn leeftijd in zeer goede staat, op gebruikers spoortjes na. Verbruikt nagenoeg geen olie gezien de kilometerstand. Ik heb de auto sinds Augustus 2010 in bezit, de auto is voorheen 7 jaar van mijn moeder geweest. Die heeft hem aan mij verkocht wegens verhuizen naar het buitenland en ik kon nog wel een goede Daily gebruiken. De auto heeft vanaf de 210.000 km. onderhand alleen snelweg kilometers gezien (tot op heden) Reden van de verkoop is dat de auto overbodig word en het een duur geintje word met de hedendaagse belastingen en prijzen om 2 "dure"diesels aan de praat te houden. Auto is gisteren naar de APK keuring gebracht en werd afgekeurd op Banden remschijven achter, R.A. remklauw, en nog wat kleine dingen. Nu zijn mijn vriendin en ik tot de conclusie gekomen dat hij dan maar weg gaat ( we hebben het geld nog hard nodig voor de verbouwing ) en daar kon dit eigenlijk nu niet bij. Foto's maak ik zo spoedig mogelijk (camera zit in verhuisdoos) Groeten Nick.
Zu Risiken und Nebenwirkungen, fressen sie die Packungsbeilage und erschlagen sie ihren Arzt oder Apotheker.. Last edited by gtilunatic : 31-03-2011 at 20:17. |
|
||||
|
||||
![]() En even in the picture zetten
|
|||
|
|||
![]() Quote:
.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
... Word lastig als je aan het verbouwen bent om dan even de hele kelder om te ploegen voor de camera...
|
|||
|
|||
![]() Zonder foto voor 450 euro heb ik wel belang.
|
|
||||
|
||||
![]() up