![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() omdat het kan
![]()
|
||||
|
||||
![]() als ie maar geen buisrand (?) schade heeft opgelopen...
|
||||
|
||||
![]() ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() en dan je vrouw gewoon uit laten stappen
![]()
|
|||
|
|||
![]() moet je hier soms eens kijken.................
Zie je de lantaarnpaal dansen en zeg je tegen de peug die er tegen aan staat te rijden, uhh heb je niet door dat je tegen de lantaarnpaal staat? Waarop het antwoord komt" nee had ik niet door?" Waarop ik weer blij ben dat mijn auto's in de garage staan....... |
|
||||
|
||||
![]() haha,had hier laatst hetzelfde,gemeente had een paar paaltjes neergezet.buurvrouw komt aanrijden,draait er netjes omheen,steekt het vak in en begint achteruit tegen 1 zo'n paaltje te heuen....en dan ook nog doodleuk zeggen,ik vond het al zo vreemd dat ik niet meer zo ver in het vak kon komen.....
|
||||
|
||||
![]() Ik koekte gister eff wesley (miklo de gekste) zn passat eff achteruit tegen een
Paaltje aan @ Meerdal ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Toenet parkeerde een stadsbus in sittard hem nog even achter in een smart
![]() |