![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet toevallig iemand of die bij de dealer te bestellen is..?
hem gaat om de hoes waar de kniestuk in komt te zitten.. |
|
||||
|
||||
![]() Nee is niet meer bij de dealer te bestellen, heb ik 2 weken geleden ook geprobeerd.
Ik heb hem via een medeforummer te pakken kunnen krijgen.. succes met de zoektocht!
|
||||
|
||||
![]() Is die niet gelijk aan het type zonder stuurbekrachtiging dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor zover ik weet passen ze niet jan.. toen ik de stuurbekrachtiging monteerde wou ik het hoes van de onbekracht stuurhuis monteren(omdat dat die van de bekracht gescheurd was) maar dat paste niet waarschijnlijk omdat de kniestuk anders is |
|
||||
|
||||
![]() Ja , je hebt gelijk.
Ik zit net even in etka en er zijn 2 nrs: 191 419 523D = zonder bekrachtiging 191 419 523C = met bekrachtiging Gr Jan.
|
||||
|
||||
![]() met stuurbekrachtiging is de korte hoes, zonder stbkr is een langere hoes.. daar zit t verschil in
|
||||
|
||||
![]() Mocht je de korte hoes niet vinden, dan kun je de lange hoes inkorten en aanpassen.
|
|||
|
|||
![]() Even meeliften op dit topic...
Hoe kun je het verschil zien tussen wel/niet stuurbekrachtiging? Gaat om 2 Jetta mk2's beide uit 1988 met beide een 1.6 8v blok. dit blok dus (alleen is dit een engelse auto) http://farm4.static.flickr.com/3238..._8723c2b1ca.jpg Last edited by Archiebald : 23-03-2011 at 09:52. |
|
||||
|
||||
![]() stuurbekrachtigingspomp, reservoir en extra leidingen van pomp naar stuurhuis.
Bovenstaande kan ik het niet aan ontdekken.
|
|||
|
|||
![]() Klopt, bovenstaande is de enige foto op google die ik kon vinden van mn blok, helaas een engelse auto....
Wel zie je hier links boven een reservior zitten (naast die groene bol) welke ook bij beide autos van mij zit (alleen dan aan de andere kant dus)... Zal zo wel eens een foto maken van mn eigen auto... |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij 2 foto's van de Jetta waarbij de stuurbekrachting wel werkt/er wel in zit... Welke onderdelen zijn nou voor die bekrachtiging? Ik kon namelijk geen verschil ontdekken met de andere Jetta, terwijl die dus geen bekrachtiging heeft... (Of het werkt niet?)
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De pomp onder de dynamo, het reservoir naast de accu, de 2 leidingen langs de rechterbalk.
op de engelse auto is het reservoir links het remvloestofreservoir.
|
||||
|
||||
![]() ik wilde ook net zeggen ja dat dat het remvloeistofreservoir is van die engelse bak omdat de hoofdremcilinder ook aan de "verkeerde" kant zit..
maar op bovenstaande foto is inderdaad een stbkr. systeem te zien... hieronder heb ik het aangegeven om het te verduidelijken: ![]()