![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo mensen
heb al een poosje mijn 2de mk2 mijn eerste auto was een golf 2 1.3 injectie zilvergrijs was een zeer fijn autotje dit was 4 jaar terug en met pijn in het hart verkocht heelaas geen foto,s van toen een 3 jaar geen vag gereden en nu tog weer een mk2 injectie in het rood van de eerste eigenaar overgekocht heelemaal orgineel 143.000 op de klok en aaltijd bij de v.a.g dealer onderhouden en ben van beroep autopoetser dus hij blijft ook egt rood zo was hij bij aankoop behalve de gril maar die is er snel afgegaan ![]() na poosje zo rijden paar aanpassingen gedaan: ![]() nu ondertussen veel vervangen en 156.000 gereden volgens N.A.P.: koni schroefset breedset embleemloze gril met verstralers bonrath ruitenwisser (komt weer orgineele op) poetsen kofferbak bekleding motorkap bekleding (komen nog foto,s) enz...... ![]() ![]() tot zover ben ik nu en er komen nog wat dingen bij hou deze post up to dat laat weten wat je ervan vindt
|
|||
|
|||
![]() 27 maart 2011
![]() ![]() ![]() ![]() vandaag even flink bezig geweest met nieuwe dingentjes monteren kijk even en zeg wat je ervan vindt dit is allemaal nieuw: embleemloze grill flatblade ruitenwissers cup velgen motorkap bekleding kofferbak bekleding
eens v.a.g. aaltijd .v.a.g. Last edited by red-mk2-Tim : 29-03-2011 at 21:50. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
Hele verbetering ![]() Alleen de bumperlip nog mooi zwart maken he ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bumperlip is wel mooi zwart maar komt door het inval van de zon had tog nog een paar foto,s van mijn eerste golf ![]() ![]() R.I.P.
|
||||
|
||||
![]() keej,bumperlip lijkt idd vaal.
1e Golf zag er ook goed uit. ![]() Heeft toch ook wel iets,alles in kleur.
|
|||
|
|||
![]() klopt hij staat op de foto op
wintervelgen had er in de zomer bbs velgen die orgineel op een bmw e30 zijn geleverd weetzo niet welk type maar had zeker wel wat alles in de kleur dit is trouwens een lijstje voor komende plannen : gti lip voor dunne bumpers nieuwe voorschermen i.v.m. zeer slecht spuitwerk motorruimte groot beurtje geven gti interieur golf 3 hemeltje met skai leer bekleden (is een keer iets orgineels) dak spuiten als dit is gedaan gewoon lekker genieten van de golf