![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben sinds enige tijd eindelijk weer eens met de Golf1 bezig.
Nog een paar dingen en dan is de 020 bak weer klaar (lagers, keerringen en 2 synchromesh ringen vervangen). Heb alleen nog 1 onderdeel waarvan ik geen idee heb waar het thuis hoort. Kan het ook niet terug vinden @ tekeningen. Wie o wie weet het ? Of hoort dit niet thuis in een 020 bak ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb zelf pas miin 020 bak onder handen genomen (nieuwe keeringen, sycromesh 1-2-3, en een aantal lagers). Ben echter niet zo'n plaatje tegen gekomen.
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn neef die automonteur is heeft het meeste gedaan @ zijn werk.
Misschien is dit onderdeel per ongeluk in de doos terecht gekomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is een borgplaatje van de 5e versnelling van een 2Y/CHE bak.
Wat voor bak heb je? Welke bakcode? Jan |
|
||||
|
||||
![]() 2Y bak
![]() Zit bij de schakelgaffel van de 5e versnelling wel een borgplaatje, maar die ziet er heel anders uit. Waar komt deze dan ? |
|
||||
|
||||
![]() Op het vaste 5e versnellings tandwiel,er zit al een uitsparing in het tandwiel.
Deze zit er op inplaats van een ring en borgveer. |
|
||||
|
||||
![]() Hij zit op zijn plek .. thanks voor de info
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Veel plezier.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij in de kast,originele werkplaats handboeken.
Maar met een vraagbaak golf 1/2of 3 kom je heel ver of een haynes manuel. Succes. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dat is fijn! Meestal gaat het niet verder als de bak demonteren. Maar bedankt jongens!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien kunnen de mods hem aanmaken in de werkplaats??