![]() |
|
|||
|
|||
![]() komtie weer:
Eindelijk looptie goed! alleen blijft nu m'n accu lampje branden. Af en toe knippertie een keer en dan zie je alles wat aan licht aan is ff sterker branden want het brandt constant heel zwak... Kan dat nou zijn dan? ohja als ik hem weer wil starten dan is de accu plat
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. Last edited by Rickyrick : 25-02-2005 at 19:12. |
|
||||
|
||||
![]() Kans is groot dat de Dynamo defect is of anders dynamo niet helemaal goed aangesloten misschien? oxidatie/overgangsweerstanden.
|
|
|||
|
|||
![]() jaaa heel apart maar de dyname zat los :S naja zal nog wel meer van dit soort dingen tegen komen nu er een ander blok in zit!!
thanks anyway!
|
||||
|
||||
![]() Klinkt alsof de spanningsregelaar van de dynamo stuk is, koolborsteltjes versleten.
|
||||
|
||||
![]() Check je bedrading maar een keer goed...alles is los geweest he...
die dynamo is niet oud als ik het me goed herinner en heeft het goed gedaan bij mij, dus grootste kans is wat mij betreft aansluiting!!
|
||||
|
||||
![]() dunne blauwe draadje ook gemonteerd bijvoorbeeld?
|
|||
|
|||
![]() jawoll! naja ff vast zetten(de dynamo zelf) helpt ook wel!