![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Heb vorige week 16" onder men golf2 gelegd, maar ze bevallen me niet, zou graag een maat kleiner gaan, R15 Het gaat om Le Mans replica's 2x 7breed met banden 165/45 en 2x9 breed met banden 195/45 zowel banden als velgen zo goed als nieuw, enkel een van de achterste heeft 1 schaafje van verkeerd in men garage te rijden lols maar 'tis nie overdreven -Zou liefst deze velgen wisselen voor een mooie 15 duims voor op een golf2, liefst ook ietsje breder dan standaard... -Voor de geinteresseerden, de banden van de voorste velgen (165/45) wil ik ook wisselen tegen 175 of 185 -mijn golf2 staat ook te ruil tegen een mooie golf1 richtprijs verplicht dus.... 850... Heb de velgen vorige week nog maar uit de doos gehaald zijn dus werkelijk nieuw... Alle biedingen en ruilvoorstellen welkom... via PM, simpelaere.dennis@hotmail.com of 0474 29 35 21 foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() groeten
|
||||
|
||||
![]() ik vertrek zaterdag op reis tot vrijdag
groete
|
||||
|
||||
![]() Wat voor merk banden liggen er op? Mss dat het wel te zien is op de foto, maar ik kan het niet goed zien (laptop). Ruilen tegen een setje 15" verbreed staal? 2x8,5" en 2x9" breed in 4x100 met goeie 195 Nankangs.
|
||||
|
||||
![]() Et waardes?