![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heej,
Ik wil in Juli beginnen met mijn rijbewijs. En dan het liefst een snelcursus. Nu heb ik al allerlei rijscholen gebeld, maar ik kan er maar niet uitkomen welke ik nu moet kiezen! Heeft iemand heel goede ervaringen met een snelcursus bij een bepaalde rijschool die lessen geeft in Leeuwarden? Groet, Jacco |
|
|||
|
|||
![]() rijschool wagenaar uit hallum zeer goede ervaring mee
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb bij golverdingen gereden, heeft mij super voldaan net als de meeste kameraden van me.
|
|
|||
|
|||
![]() mooie eerste post...
|
||||
|
||||
![]() Van dijk is / was erg goed
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rijschool quarré heb ik zelf les van gehad, hele aardige vent en goeie lessen ik was met 15 lessen klaar. Hij komt uit franeker maar rijd ook leeuwarden en omstreken.
|
||||
|
||||
![]() Autorijschool Yme Sijtsma. Doet ook veel in Leeuwarden en omstreken. Beter vind je ze niet.
www.autorijschoolymesijtsma.nl