![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry dat mijn eerste topic een verkoop topic moet zijn:
met pijn in het hart moet ik afstand doen van mijn 3 delige BBSen. Ik doe ze weg wegens geld gebrek en dat ze achter bij mij niet passen. De velgen achter zijn zamengesteld uit een +/- 6" en 4" rand. Je kan dus eenvoudig via sixpack of iemand anders je eigen breedte zamenstellen met een extra rand of van 2 smalle 4 brede maken.... voorzijde 8Jx15" et -23 + banden 205/50/15 7mm continental achterzijde 11Jx15" et -61 eventueel met band, ik zeg eventueel, omdat de meeste mensen niets aan deze banden hebben en ik zelf in de toekomst misschien wel. maat 285/40/15. alle 4 velgen zijn kaarrecht! 8j velgen 2 weken terug nieuwe loodje gekregen dit omdat oude loodjes in het zicht zaten vraagprijs: 750 euro (exclusief de 2 achterbanden) ruilen voor 17"/16"/15" bespreekbaar denk wel dat je iets breed moet hebben. De 11Jx15" et -61 staken 50mm de wielkasten uit. Twijfel je? gewoon even mailen of bellen: alextromp55@hotmail.com 06-145 33 99 3 En dan nu de foto's: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat is wel errug breed.....
|
|
||||
|
||||
![]() EXTREEM!!! Heerlijk hoor! Maar passen vast niet onder een van mijn auto's....Misschien meer iet voor BMW...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
twee andere randjes op die 11j en ze passen hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pffffff. t zijn wel hele dikken wielen.........
|
||||
|
||||
![]() dikke rocco!
|
||||
|
||||
![]() zijn niet meer te koop
|