![]() |
|
|||
|
|||
![]() tja de kriebel blijft dus bij deze maar weer een zoektocht openen..
gezocht rallyegolf. Ik ben niet op zoek naar perfecte auto's het moet een project zijn, kan ik er meteen mee rijden is het meegenomen.. zonder motor of kapot is geen probleem.. dankzij de diefstal van de vorige rallye is het budget aardig gekrompen.. dus we zien wel wat er voor bij komt... |
|
|||
|
|||
![]() Hoi hoi,
is een syncro ook goed? Zo, pm maar want ik heb er nog 1 staan! Gr jim |
|
|||
|
|||
![]() Deze Rallye niks voor je Fabian...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @storm nee geen syncro die komt wat "looks"te kort.
@ hannover , leuk maar had er geen goed gevoel bij, en als ik kijk wat ik voor de rode ralye betaalt heb dan heb ik maar geduld en dan komt er wel weer wat voor bij.. Het kan echt goedkoper.. ... Buitenland is ook wel wat te vinden. Heb nog steeds alle tijd.. dus ... |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de `bekende` van hier met de gele lampen voor 6,500 op marktplaats gezien...
|
|||
|
|||
![]() Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ie uit de verkoop gaat.
BUiten dat feit, als ik zie wat ik in de zoektocht ben tegen gekomen voor andere bedragen dan zoek ik maar weer een paar maandjes.. ze zijn echt te vinden voor minder...en zeker nu ik een flink gat in het budget heb.. |
|
|||
|
|||
![]() klein upje .
baad het niet schaadt het niet.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hmm dus niet die van Richard gekocht...... ![]() Ik hoop voor je dat je weer wat mooi's (en betaalbaars) zult vinden Fabian ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heey heb een golf 2 uit 1985 te koop voor je.
is een belg zonder papieren. 550 euro kan ie weg |
|
|||
|
|||
![]() misschien ff beter leren lezen
|
|
||||
|
||||
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() bednkt voor ht meedenken..
autoscout, mobile.de , ebay, volg ik zelf ook met grote regelmaat.. En oook de belgische verkoopsites. |
|
|||
|
|||
![]() Er is een leuke te koop bij Arie in Leuvenheim, dacht rond de 5 kop! Check marktplaats. gr
|
|
|||
|
|||
![]() Al gezien ik wordt het niet eens met em..
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niet duur, motor en bak zijn vast nog wel te vinden voor een leuke prijs.
|
|
|||
|
|||
![]() ben met deze al bezig geweest, in het int. ontbreken diverse dingen.
voorbumper kapot Ontbreekt: grille koplampen intercooler radiator en nog wat meer van die spullen. geen uitlaat aandrijving achter niet compleet. kortom wordt alsnog een hele dure.. |
|
|||
|
|||
![]() Gooi deze maar in het archief..
Misschien ooit nog eens, maar ik neem de gok niet om hier nog een keer een stelletje K*****lijers ongevraagd op bezoek te krijgen.. Inmiddels iets anders aangeschaft voor de fun.. waar standaard al 320 paardjes in liggen.. |