![]() |
|
||||
|
||||
![]() VAG inisten...
Bij deze biedt ik een SLOPER aan.. 2 liter 16v 150 pk met airco 212.000km complete auto ZONDER PAPIEREN..(wel koopcontract) als bewijs. auto heeft een jaar stilgestaan. destijds afkeur voor de TUV. door omstandigheden vorige eigenaar aan de kant gezet.. Manco's verroeste schijven voor en achter 2 gladde voorbanden raam mechanisme kapot (special raamophouder gemonteerd) kleur verschil in diverse delen voorscherm rechts beschadigd loopt niet stationair.. Wel veel interessante delen voor de verkoop... interieur metertjes in console verstralers sideskirts dashboard stuur met airbag "dikke" remmen voor schijven achteras Ik ga niet de auto deel voor deel slopen en dan met een wrak zitten.. 650 euro voor de volksforumer in complete toestand.. 450 zonder interieur.. (bijvoorbeeld als iemand hem als crosser wil gebruiken) fotos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() auto staat NET over de grens bij OLDENZAAL...(net iets verder van de midwintermeet plek)
|
|||
|
|||
![]() geen geld voor een abf motor met complete auto er om heen!
|
|
||||
|
||||
![]() nou pak uw kans.
ik weet dat er erg veel bruikbare sjit opzit.. maar wil niet dat "gedram" om de deur van verstraler/spiegelkapje enz enz enz DUS het liefste alles in een keer...dus MET interieur...
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 27-04-2011 at 11:11. Reason: ff info toegevoegd |
|
||||
|
||||
![]() AUTO IS IN COMPLETE TOESTAND verkocht aan een autocrosser....
J-9-AN bedankt voor de bemiddeling... 3mei wordt de pistacenoot gehaald!
|
||||
|
||||
![]() Mooi geregeld.
Jij ook bedankt Daniel.
|
||||
|
||||
![]() VAG inisten...
![]() ![]() ![]() Zag het nu pas. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kom je mee met de auto halen?
gelijk een meet and greet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat ga ik even overleggen, volgens mij heb ik wel even tijd 3 Mei.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Oke misschien tot dan...
@ moderators... dit topic mag in de prullenbak...