![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben opzoek naar een GOEDE waterpomp voor een 1300 motor golf2
moet echt in goede staat zijn en niet dat ik volgende week weer met stukken sta
|
||||
|
||||
![]() Koop een nieuwe, niet met oud spul prullen als het op je distributie aankomt... Bij de Brezan best betaalbaar.
|
||||
|
||||
![]() orgineel is ie 60 euro nieuw
|
|
||||
|
||||
![]() origineel 60 euro, nooit gedacht joh, bedankt voor de info.
en beter een originele of is een nieuwe van de automaterialen gigant ook perfect ???
|
||||
|
||||
![]() origineel zal vast betere kwaliteit zijn, maar tegenwoordig verkopen ze bij de 'brezan' ook echt geen rommel meer, en de prijs is meestal een stuk interessanter.....
Kijk en vergelijk...
|
||||
|
||||
![]() idd kijk en vergelijk, maarja ik kan alleen de prijs vergelijken dan natuurlijk, en uit ervaring weet ik dat een brezan of iemand anders nogal flink veel scheelt in prijs met de dealer daarom.
en ik geloof ook wel dat er niet echt "troep" te koop is dusja.........
|
|||
|
|||
![]() Als het er maar niet eentje met plastic schoepenrad is, dat is wel rommel.
Bij de dealer krijgt je "statiegeld" voor de oude. Hoeveel precies weet ik zo niet meer.
|
||||
|
||||
![]() okeej ik ga hier op letten, bedankt.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel een waterpomp liggen, is wel van een gti 8v.....
|
||||
|
||||
![]() 60 euries dan gaat daar nog korting af .weet niet of je goed met je dealer overweg kan.
mijn mening orgineel maar dat verschilt nog al zie ik. Ik heb persoonlijk slechte ervaring met immi. |