![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey Allemaal.
Golfje is bijna klaar voor de apk, nog een paar dingetjes afmaken, de enige grote klus is nog de uitlaat repareren, deze is lek, Waar de katalisator en de voorpijp bij elkaar komen(verbinding) is allemaal gum gum gesmeert, dus ga er ook vanuit dat die daar lek is, na wat luisteren voelen en schudden is dit ook zo. Een vriend van mij gaat hem lassen maar zegt dat ik hem eerst moet demonteren, (voorpijp en kat,) dan zou hij hem schoonmaken (gum gum eraf) en lassen, alleen vroeg ik me af: Hoe kan ik t beste te werk gaan, Want de voorpijp komt vo or in de motorruimte binnen, en moet ik dus helemaal er tussen uitwurgen tot dat die onder het midden van de auto is, dan kan ik hem vrij uitpakken. Hij is al eerder gelast volgensmij.. dus de kat zit er ook nog eens aan vast. Hoe zouden jullie te werk gaan, alle tips e.d zijn welkom! Groetjes Stijn |
|
|||
|
|||
![]() Haakseslijptol of ijzerzaag
Aan het spruitstuk zit het met boutjes vast |
|
||||
|
||||
![]() ik zou de moeite niet nemen van het lassen.
kijk op de sloop ff voor een andere voorpijp, en probeer ook een kat mee te krijgen. ik heb vorig jaar voor de apk ook een andere voorpijp moeten monteren, koste mij wel 10 euro op de sloop..... |
|
|||
|
|||
![]() Hmm das ook niet veel idd... zijn ze van alle 1.3 tjes gelijk of niet? volgensmij niet namelijk?
|
|
||||
|
||||
![]() dat durf ik niet te zeggen, ik vond die van mij in een golf 1.3nz, maar dat wil ook niet alles zeggen....
|
|
|||
|
|||
![]() Beste is gewoon oude voorpijp en kat mee, en een zelfde opzoeken :P
|