![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste
Mijn vw golf mk2 1300cc benzine (ongeregelde kat) projectje loopt nu bijna op zijn einde. Ik wilde beginnen met aansluiten van de nieuwe slangen voor alle koeling. Maar de foto's die ik had genomen zijn verwijderd door een pc crach. Kan iemand me helpen welke waar moet? Ik heb al via deze site http://www.esvj.be/websites/mk2_golf_jetta/ een deel kunnen doen op figuur 3.2 zijn nummer 9,10,12,13 al kunnen monteren. De rest is wat een probleem. Op het termostaat huis zijn er nog 2openingen die boven elkaar staan. En de onderste is die van kachel. En dan aan spruitstuk nog 3 openingen en aan waterpompbuis nog 1 en aan motor nog 1 die naar luchtfilter gaat dacht ik? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Dit plaatje van www.vagcat.com is waarschijnlijk duidelijker, die van de vraagbaak vind ik nogal warrig:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heel hard bedankt dit helpt al een heel stuk. Ik heb op mijn spruitstuk nog een extra opening voor een slang? En weet u hoe je het stuk van de motor opening ik denk dat dat iets met ontluchting te maken heeft van de karter. Want dat gaat er daar in en er moet een filter tussen. |
|
|||
|
|||
![]() - Met spruitstuk bedoel je dat kunststof watermondje? Waar heb je iets over?
- Waar zit de "motor opening" waar je het over hebt? - Heb je wel een MH (carburateur, braadpan bovenop), of toch een NZ (injectie, filterhuis links tegen schutbord)? Heb je deze er misschien aan zitten: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Aansluiting voor vacuem van rembekrachtiger ? ? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja heb ik nu kunnen afleiden van foto's bendakt voor de zekerheid. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
van het spruitstuk weet ik nu. Enkel nog dat van de motor. Onder de ijzere waterbuis. is een bol stuk metaal met een recht stuk waar een slang aan moet en dan naar een filter. Het vertakt ook nog naar een klein darmke. Ik weet niet waar dat klein darmke naartoe moet. De darm van de filter gaat naar de luchtfilter. |
|
|||
|
|||
![]() Dat zal inderdaad de carterontluchting zijn:
![]() Welke zit daar nog los? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nummertje vier is een vertakking. Dat kleine darm moet nog ergens heen. Naar waar is me echter een raatsel. Nummer 6 gaat gewoon naar de luchtfilter. |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij gaat die naar de kleppendekselontluchting.
|
|
||||
|
||||
![]() als je tenminste een uitvoering hebt met kleine aansluiting[klepdeksel is dan van blik]
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Owkey bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja zag helemaal ros dus neem aan dat dat een blik deksel was. Nu is dat zwart gespote met thermische verf voor de looks. bedankt |
|
|||
|
|||
![]() En dan nog een ander vraagje. De luchtdarm die naar de naftbak gaat zodat die niet vacum trekt moet toch aan het deksel van het 2de naftfiltertje zitten?
|