![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() is het mogelijk om een nokkenas van een Polo GT 1300, in een NZ blok te plaatsen en levert dit ook vermogenswinst op. Moet er vervolgens een aanpassing gedaan worden aan de injectie of gaat dat automatisch.
alvast bedankt voor de nuttige informatie die volgt ![]()
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#2
|
||||
|
||||
![]() Om welke GT-nokkenas gaat het? Van een GK (sleeptuimelaar) of 3f (hydrostoters)
Die eerste past niet, de tweede wel en scheelt 23º bij zowel de in- als uitlaat Volgens mij moet je dan nog wel een ander kristal hebben, maar anders zoek je even op polo86c.nl, daar staan meerdere topics over het kietelen van NZ-motoren |
#3
|
||||
|
||||
![]() weet niet welke het is...
code die er in staat is 052101H en op de andere zijde T RHT iemand die daar iets van kan zeggen?
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#4
|
||||
|
||||
![]() Je kunt het ook aan de vorm van de nokkenas zien:
De bovenste is van een sleeptuimelaar, de onderste van een hydrostoter Die van de sleeptuimelaar is wat massiever aan de uiteinden |
#5
|
||||
|
||||
![]() mm dan is het er een voor een sleper, en gaat dus niet passen
__________________
sportklassiek klassieker forum |