![]() |
|
||||
|
||||
![]() hai!
Ben bezig een interieur te wisselen, 4 deurs stoelen ombouwen naar 3 deurs. Wilde simpelweg de hoezen van de leuningen wisselen, maar ik krijg de houders van de hoofdsteunen niet los. draaien en trekken/duwen werkt vooralsnog niet, zie ik iets over het hoofd? wie vertelt mij de truc? ![]() ![]() *edit* Is voor een passat 1984. zelfde leuningen als golfjes 2 enzo, de ronde plastic pijpjes dus!
|
||||
|
||||
![]() het beste is om de bekleding los te halen, trek deze omhoog dan kun je bij de plastic bussen, deze hebben 4 weerhaakjes, duw deze terug en dan kun je ze naar boven schuiven, is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook een tijdje aan het kloten geweest herinner ik mij nog..
|
|
||||
|
||||
![]() en, gelukt?????
|
|
||||
|
||||
![]() Nog niet mee bezig geweest helaas! die 4 haakjes had ik wel soort van gezien, maar wat een ontzettend prigelwerk om daar een paar vingers tegelijk tussen te krijgen
![]() Dit weekend druk geweest met de motor van de harlekijn, over 2 weken pas weer tijd om te rommelen... Ik zal intussen misschien een buisje ofzo zoeken om de weerhaakjes in te klemmen zodat ik ze alle 4 tegelijk beet heb ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zit te denken, misschien lukt het met een heel klei ty-wrappie of hoe je het ook schrijft, ik bedoel een trekbandje!
|
|
||||
|
||||
![]() Even een dop van je doppenset omheen duwen
![]() Dan gaan de weerhaakjes naar elkaar toe en kun je deze zo naar boven duwen.
|
||||
|
||||
![]() Zelfs een stukje electra pvc buis werk
![]() Ik heb geen doppenset, doe alles met hamer en schroevendraaier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tjongejonge, de set lag naast me terwijl ik ermee aan het pielen was! En dan nog niet erop komen ![]() Bedankt voor het wakkerschudden! ![]()