![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb mn t 2 bus verlaagd met rasterplaten en wil nu andere dempers monteren , wat is het beste ?
Koni of spax of Kyb ? Zijn er mensen die er ervaring mee hebben ? En wat is kwalitatief het beste ? |
|
||||
|
||||
![]() a
|
|
||||
|
||||
![]() ik he rondom witte kyb's en dempen perfect
|
|
||||
|
||||
![]() waar zijn deze verkrijgbaar ?( CSP heeft nl alleen koni voor een t2 bus) en wat zijn de prijzen ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb rondom KYB zitten, bevallen prima |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.slammedpanel.com zijn die KYB's te koop!! Ik dacht voor 65 euro per stuk! Moet je voor de zekerheid ff bellen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, SP.com verkoopt kybs, wit en zilver. Witte zijn stugger dan de zilveren, en zijn SUPER ! Wij rijden zelf met wit voor en zilver achter........ ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat is dan het verschil tussen witte en zilveren KYB's????
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zei ik hieronder al, witte zijn stugger dan zilveren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep klopt, ik heb voor en achter zilveren, maar beter was idd witte voor, want op de snelweg komen mijn bandjes wel eens tegen de wielkast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Excuzee moi!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ze zelf ook bij slammedpanel vandaan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je achter zilveren KYB's, voor het rij-comfort???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, anders stuitert ie te veel achter..... en zoals Mark (ska58) al zegt, wit voor is beter, anders heb je kans dat bij flinke kuilen de banden de kasten raken !
|
||||
|
||||
![]() Uhh, weet ook iemand toevallig hoeveel korter die dempers zijn? Er moet binnenkort zowieso een setje richting het noorden van het land... het voorjaar gaat beginnen, popel de popel!
|
||||
|
||||
![]() Ok, komt mooi op tijd deze tips!
Kga namelijk morgen beginnen met "droppen" van m'n bus! Moet toch wel lukken in een weekje als het meezit!!!