![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mede-forummers,
Ik heb zins een goede week een caddy mk1. prachtige auto. echter heb ik een probleempje (eigelijk 2) Probleem 1: ik heb op bepaalde zekeringen (ruitenwissers/kachel) geen stroom als ik me contact aanzet. ook niet als de motor gestart is. hebben jullie enig idee wat dit kan veroorzaken en of dit eventueel via een relais geregeld is? Probleem 2: Als ik contact maak brand het lampje van me knipperlichten in mijn dash heel zwak. als ik dan richtingwijzer naar link/rechts doe met de hendels brand het lampje continu en gebeurt en aan de buitenkant helemaal niets. als ik dan contact uitdoe gaat wel mijn parkeerlicht normaal branden. relais 21 is goed (getest in andere auto) Iemand enig idee? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
![]() Probleem twee heb ik zelf ook, bij mij heeft het te maken met de alarmlichtschakekelaar. Bij mij is deze vermoedelijk kapot, als die dan niet goed uit staat, verstoord het de knipperlichten. even goed uitzetten dus, dat was bij mij de oplossing en eigenlijk natuurlijk even de schakelaar vervangen
|
|
||||
|
||||
![]() IDD de alarmlichtschakelaar maar eens nazien, bij m'n 80 ook al last mee gehad, heb daarvan de schakelaar uit elkaar gehaald en alle contacten opgesoldeerd, werkt weer prima.
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() probleem 1 is waarschijnlijk het schakelblokje achter je contactslot
|
|
|||
|
|||
![]() @ guusvandevenne/audi1981, zal morgen eens kijken naar de schakelaar. tnx alvast
@ Marcski, hoorde ook al zoiets op het andere forum. dus zal morgen daar eens naar kijken. tnx iig |
|
|||
|
|||
![]() @ Marcski, blokje ziet er goed uit.
@ guusvandevenne/audi1981, zal vanavond stekker van alarmlichten eens goed nameten.. schoonmaken hielp niet. en dat weerstandje dat op de achterkant van de alarmlichtschkelaar zit, is dat alleen voor het lampje of doet die nog meer? |
|
||||
|
||||
![]() kan er goed uitzien, maar intern toch speling op zitten. Gewoon een nieuwe halen bij de dealer, kost maar een paar euro
|