![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik weet niet of hier iemand uit de autobranche zit maar d'r zijn er vast wel een paar die hier verstand van hebben.
Gaat om de Volvo V40 1.9 diesel 102pk europa uit 01/2002 van pa. Was een lease wagen maar hij heeft hem vorig jaar overgenomen voor 16500 pleuro's en 120000km. Nou is het zo dat hij de 164dkm grens gepasseerd is en we zaten ons af te vragen wanneer het verstandig is dat apparaat in te ruilen. Ik meende dat er kilometergrenzen waren waarbij je er nog een stuk meer geld voor krijgt dan 1km daarna.. Weet iemand hier wat van? wat kan die ouwe het beste doen? aangezien hij toch 50000 tot 60000 km per jaar rijdt!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#2
|
||||
|
||||
![]() lupo 3l nemen lekker zuinig kachelen met zulke km per jaar
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ha, ja zuinig zal het wel zijn! maar het moet toch weer een station worden... kom je met zo'n lupo helaas niet mee weg!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#4
|
||||
|
||||
![]() ken je die reclame niet...hij lijkt groter dan ie is..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#5
|
||||
|
||||
![]() Je mag die V40 heus wel in... uhm....omruilen met m'n 92er 440....doe ik helemaal niet moeilijk over
![]() Is een 1.8 op LPG, 338.000 echte km's ![]() incl. stuurbekrachtiging, CV, el.ramen, el.spiegels ( tevens verwarmd ). Ik hoor 't nog wel ![]()
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * |
#6
|
||||
|
||||
![]() gewoon langs wat handelaartjes gaan en vragen wat ze ervoor geven als inruil etc...etc, tis net hoe hij in de markt ligt
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Je kan op internet wel vinden wat de prijzen ongeveer zijn voor zulke dingen.
__________________
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine |
#8
|
|||
|
|||
![]() @Mark-o-polo wow 338dkm, nice he volvo?!
@Forumfreak en Mistercool, thanks! ga ik doen ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier een enigszins vergelijkbare station, heeft alleen 20.000 minder gedraaid... http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/a...9f4ac43c24730bb
__________________
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine |
#10
|
||||
|
||||
![]() @Rickyrick: hij wil maar niet kapot... snap er niks van
![]()
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * |
#11
|
|||
|
|||
![]() @Mister Cool, juist en die 20000km maak je weer goed met 6 maand jongere auto.
Prijzen zitten een beetje tussen de 13k en 18k @Mark-O-Polo, moet je nagaan ook nog op gas ook! ik zou de hele wereld uitlachen met zo'n wagen!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Kijk gewoon om je heen, als je hem voor 16500 ken verkopen.. heb je voor "niets" gereden zeg maar... alleen het reguliere onderhoud. Je kan ook doorrijden en dan kan ie misschien economisch wat op gaan leveren omdat je het eerste jaar dus geen afschrijving heb gehad.
Kerel die ik ken kocht nieuw een 806 diesel, na 8 ton ! heeft hij hem verkocht, was in 94/95 dat ie hem verkocht en 1 jaar geleden verkocht. Auto heeft economisch gewoon zijn geld opgebracht.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#13
|
||||
|
||||
![]() Tsjah, ik denk dat als je 'm bijna zonder afschrijving kan verkopen, is dat geen verkeerde optie, maar zoek dan maar weer voor niet al teveel geld een vergelijkbare. Als je dan elk jaar bijna zonder afschrijving zou kunnen rijden met die ex-leasers dan moet je er voor tekenen natuurlijk
![]()
__________________
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine |
#14
|
||||
|
||||
![]() Ik zou doorrijden met dat ding. Kan nog makkelijk 3 ton rijden, zo niet meer!
|
#15
|
|||
|
|||
![]() Mja moeilijk! tis of nu weg of door rijden!
Kijk vandaag nog ff rond op internet en dan heb ik het met die ouwe er wel over!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#16
|
||||
|
||||
![]() misschien ook niet onverstandig zijn plaatsvervanger uit te zoeken...dan heb je een iets om over te rekenen
|
#17
|
|||
|
|||
![]() Juist! wil hem een A4 2.5 TDI Quattro aansmeren, zijn wel stukkie duurder maar wel leuker (voor mij dan
![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#18
|
||||
|
||||
![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]() Als ik je vader was zou ik NU kijken of hij nog een goede prijs kan krijgen voor deze auto. Net 3 jaar oud en dat betekent dat er vrij veel ex-leaseauto's (gemiddelde looptijd van lease is 3 jaar) van hetzelfde bouwjaar vrij gaan komen en het aanbod groter wordt (-> lagere inruil- & verkoopprijzen). Misschien vallen de prijzen nu al wat tegen, maar reken maar dat dat over een half jaar nog meer het geval zal zijn. Dus: nu verkopen of de auto de komende paar jaar lekker z'n geld op laten brengen.
Om nog even op die "kilometergrenzen" terug te komen: die liggen meestal op zo'n 120.000 en 180.000 kilometer, soms op 150.000 km. Verschilt erg per merk en type. Oh, en houd er bij het zoeken op internet wel rekening mee dat dat verkoopprijzen zijn, en geen inruilprijzen. Reken je dus niet al te rijk. |
#20
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Super, thanks voor de info! Inruil zal zeker wel iets tegenvall tov verkoop (logisch) maar zo extreem als met de vr6 zal het niet zijn! @Forumfreak, idd avant en dat model voor de alllleeerr nieuwste! weet niet exact wel jaar dat is? naja puzzel wel weer rond ![]() ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |