![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al duidelijk maakt zit ik met een probleempje.. Mn knipperlichten doen niets maar mn alarmlicht weer wel.
Hieronder een filmpje om het helemaaaaal duidelijk te maken ![]() Ook hoor je een vaag geluid voor hij gaat knipperen, waarom doet hij dit ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Nm4q32aAFp4
|
||||
|
||||
![]() Grappig...ik had pas echt hetzelfde probleem bij mn Golf 1.
Bij mij kwam dat (achteraf) doordat ik de radio er even had uitgehaald,en met terug monteren van de radio een stekkertje van de alarmlichtschakelaar was los gekomen.... Zou dus even goed kijken of er niet een losdraadje vlakbij je alarmlichtschakelaar ligt.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Probleem is opgelost
![]() Mn alarmlichtschakelaar was kapot + zekering door en had voor allebei een nieuwe gemonteerd. Ik ging er vanuit dat het daar dus niet aan zou liggen. Bleek het dus toch weer een zekering te zijn.