![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een motorblok van een audi tt auq 180 pk en wou der dus een inlaat op zetten van de 225 versie om de inlaat naar de andere kant te krijgen.
Nou merkte in dus dat mijn inlaat van de 180 bredere poorten heeft dan van een 225 versie. De poorten op men blok en van het spruitstuk zijn nu dus even groot. En die van de 225 zijn een stukje smaller, nou vraag ik me dus af of je het spuitstuk dus gewoon kan wisselen en of je der niks door zal gaan verliezen? Vind het heel raar maar is toch echt zo je zou zeggen dat de 225 versie toch echt grotere zou hebben. Wie kan mij hierbij helpen? Gr.Frank |
|
|||
|
|||
![]() het zal gewoon lopen en je zult er niks mee slopen maar erg optimaal is het niet, maar een 180 pk met brede inlaat kanalen? dacht dat deze alleen maar met kleine waren geleverd, maar weet het niet 100 procent zeker, ik heb ook nog een 180pk tt motor liggen deze heeft wel kleine inlaat kanalen. ajq dacht ik zo snel ff uit mijn hoofd.
|
|
|||
|
|||
![]() Ja der zijn dus twee maten inlaat poorten, maar blijft natuurlijk raar dat de 225 versie de kleine poorten heeft.
Heb het net ook nog bij iemand gezien die het zelfde spruitstuk op zen tt motor heeft gezet dus zal wel gewoon goed zijn en gaan denk. Het was hem ook verder niet opgevallen. Gr.Frank |
|
||||
|
||||
![]() 180pk is er nooit geweest met grote kanalen naar mijn weten. Dat zijn alleen de AGU, AEB en 20v zonder turbo geweest. (En nog een sharan 1.8t blok geloof ik)
|
|||
|
|||
![]() Nou dat blok is zo goed als nieuw en komt bij coen donkers vandaan misschien dat ze der daar een andere inlaat op gezet hebben toen der tijd, want hij heeft nu in ieder geval kabel gas(mechanisch) daar is het ook een spruitstuk voor. Met houdertje zeg maar.
|
|
||||
|
||||
![]() Dan zit er inderdaad een ander spruitstuk op. AJQ en AUQ hebben namelijk elektrisch gas en dunne kanalen.
|
|||
|
|||
![]() Nou dat blok is zo goed als nieuw en komt bij coen donkers vandaan misschien dat ze der daar een andere inlaat op gezet hebben toen der tijd, want hij heeft nu in ieder geval kabel gas(mechanisch) daar is het ook een spruitstuk voor. Met houdertje zeg maar.
|
|
|||
|
|||
![]() op wat voor een software ga je rijden orginele van de motor? heeft de motor al gelopen, zoals je hem kocht?! want gaat denk ik niet goed komen ivm aansturing in je ecu met het gaspendaal. die ja dan niet meer gebruikt ivm de mechanise gasklep.
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb het als een complete set gekocht motor aangepaste kabelboom voor golf 1 en computer. Motor heeft bij mij nog niet gelopen maar daar op de test bank wel.
|