![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk de whitewalls onder de bus gezet, bodem gestraald en in de bodyshutz gezet, tankmeter gemonteerd, weer druk bezig
![]() |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij gaan white walls "the must haves" worden dit seizoen ...
![]() Die eerste foto ... das toch in Nootdorp,daar vlakbij de kerk ?? |
|
||||
|
||||
![]() Klopt helemaal, ik werk daar op het montaigne lyceum...
|
|
|||
|
|||
![]() is jouw bus gerold? of hoe heb je hem zo strak gezet?
|
|
||||
|
||||
![]() AAAARGH! Wat een vette bus! Gaaf man, zeker met die white-walls eronder!
|
||||
|
||||
![]() black n white steelies, das weer eens wat anders!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is gespoten in de primer... |
|
||||
|
||||
![]() En nu nog meer gedaan, een spotlight gemonteerd, bankje (later model maar ach...) gemonteerd...nu alleen nog even opnieuw laten bekleden... :biggrin:
Last edited by Tjaap : 16-03-2005 at 12:34. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er echt mooi uit man!! mooi busje!!
maar ff over dat primer..... trekt het niet enorm veel vocht aan? m.a.w.... is `t binnenkort geen bonk roest geworden? hij ziet er iig wel heel vetjes uit zo!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klop wel dat ie vocht aantrekt, maar staat in een verwarmde garage...en na de zomer krijgt ie een spuitbeurtje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gave bus! Whitewalls zijn goeoeoeoed!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt onwijs goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi bussie...Niet zo kien op de deurpanelen bekleeding!
Dat zeg ik met mijn bus-kleurtje...Ik ben al weg!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je dat stralen zelf in de garage gedaan (de garage waar je het een stukje verder over hebt)??? Was dat veel werk?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Joh wacht de kleur maar af als ie wordt gespoten! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb idd het stralen zelf gedaan, op mijn werk...daar heb ik een compressor enzovoorts staan, dus dat ging wat envoudiger. Het is zeker wel wat werk, en niet al te relaxed zonder brug, maar het resultaat mocht erzijn, geen lasplekjes tegengekomen dus kon het daarna direct behandelen :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je iets in gedachten... wit met een kleurtje eronder zoals vanouds of iets heel anders..... laat het ons weten. kijk maar op www.busselecta.com voor al je kleuren combinaties.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel iets anders eigenlijk, zie al zoveel (coole busjes overigens!!!) in oude kleurtjes verschijnen, wil wel weer eens wat origineels doen dus...twotone: boven roze (niet té zuurstokachtig), onder zwart! Andere velgjes eronder zetten, andere bak er nog onder hangen en dergelijke, dus nog genoeg te doen ![]() |