![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oke, door mijn avontuur gister op de A1 is behalve mijn band ( http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8857 ) ook mijn linker schokbreker u/s.
Heb een Weitec schokbrekersetje nu is mijn vraag, is 1 schokbreker te vervangen of moet ik dan alles vervangen? setje zit er toch al bijn 100dkm op! Please advise! -edit- gaat om een golf 3 vr6
|
||||
|
||||
![]() gaat het om een "normale" verlagingsset, of een schroefset?
En als je een schokbreker vervangt, moet je eigenlijk zowel links als rechts vervangen.... |
|
|||
|
|||
![]() Gaat idd om een normale set, en dat moeten dan zeker wel weer dezelfde zijn als achter?
Anders krijg ik natuurlijk wel een kermis aan verschillende merken.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() je kunt zo 2 weitec voorpoten bestellen geloof ik... desnoods neem je nu gelijk 2 schroef...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Maar dat kan wel? schroef voor en gewoon achter? waar bestel ik dat?
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super, dank!