![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft iemand een set winterbanden voor Passat 3BG / Golf IV etc liggen?
Last edited by MellyVille - USLights.nl : 19-10-2011 at 08:42. |
|
|||
|
|||
![]() Setje staal ligt klaar en kan altijd nog nieuwe banden kopen, dan ben ik er idd ook. Maar ik vraag hier of iemand nog iets heeft liggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel nog een setje liggen.
Met velgen dat wel. Alleen moet er nog een centreerring in. Maat is volgens mij 155/70/13 en hadden 7mm toen ik ze kocht. Heb er 1 winter op gereden. En hebben niet veel geleden zover ik weet. Deze velgen zijn het: http://nellys.org/uploader/files/b9pw6s10.jpg Mogen weg voor 125 euro incl. de velgen
|
|||
|
|||
![]() Das net te klein! 155/80 of 175/70 moet het zijn eigenlijk!
|
|
||||
|
||||
![]() Nee helaas die heb ik niet meer liggen.
Net even nagekeken en bijde setjes zijn 155/70/13.
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb nog 4 losse banden liggen 175x70x13 merk pneumant 6mm profiel
en nog een complete set op golf1 staal met 155x80x13 banden met 7,5mm merk weet ik zo niet dacht toyo maar dat moet ik even nakijken prijs 4 losse banden 60euro complete set 150 euro mvg eric |
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook nog wel een setje liggen, zijn renault velgen, zwart gespoten, met 185-55-14 (volgens mij.. misschien 185-50-14) vredestein wintracs eronder met centreerringen erbij, hoeven niet de wereld te kosten, kan als je wil wel ff fototje maken
|
|||
|
|||
![]() Omhoog!! Winter wielen/banden voor Golf 1 gezocht!
|
|
|||
|
|||
![]() up!
|
|
|||
|
|||
![]() Heeft nog iemand iets liggen?
|
|
||||
|
||||
![]() pm MisterCool anders eens, die heeft doorlopend banden en anders misschien morgen of overmorgen wel...
|
|||
|
|||
![]() up!
|
|
|||
|
|||
![]() Golf 1 winterbanden voorzien...
We gaan door: Heeft iemand een set winterbanden voor Passat 3BG / Golf IV etc liggen? |
|
||||
|
||||
![]() Vw Hooligan even weer een pm doen. Was dit weekend bij hem en het kan niet anders als dat er nog wel een set ligt (ook wel met velgen).
|
|||
|
|||
![]() @LRR: Thanks, kan voor deze maat ook eens proberen ja!
|
|
||||
|
||||
![]() Heb wel een setje voor je liggen zie de link wel met velgen
http://link.marktplaats.nl/489913555
|
|||
|
|||
![]() Valt buiten het budget Erwin...
Up ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb nog wel een setje 14 inch staal liggen met winterbanden 5x100 komen onder een golf4 vandaan mogen weg voor 175 euro 5a6 mm profiel
|
|
|||
|
|||
![]() Bandenmaat en merk?
|