![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heren een vraagje ik ben momenteel beetje bezig met een type 2,
Maar daar heb ik eerst mijn breed set borbet onder liggen, maar wil uiteraad vol naar beneden als het lukt, enkel gaat het met de randen dan niet goed komen, Nu komen er zowieso nog zwarte lijsten om de randen, maar wie in omgeving noord nederland weet of kan de randen even netjes uitrollen?? Om slaan met de hamer ga ik meer vernielen dacht ik zo, en desondanks de randen moet het wel goed gebeuren, ik kan het zelf niet. Groet Sietze |
|
||||
|
||||
![]() RH Customshop kan dit wel voor je doen.
|
||||
|
||||
![]() Enig id wat de kosten zouden kunnen zijn?
En dan nog een licht id, ik kan een sdi motor schappelijk kopen met bak compleet. Is de sdi net zo lastig inbouwen als de tdi, ivm computers en dergelijke, bv de pedalen?? |
|
|||
|
|||
![]() Zover ik weet is 1.9sdi en TD uit de golf 3 gewoon mechanisch.
|
||||
|
||||
![]() Dan ga ik mij daar even in verdiepen..
Dat zal uiteindelijk toch beetje de bedoeling worden om er een diesel in te leggen, is immers belasting vrij, dan moet je de voordelen ook hoog houden. En er ligt nu een 1300 in, met de bekende jankende bak. Zal die wel op gekeurd kunnen worden, maar dan wil ik proberen met een sdi te laten omkeuren. |
|
|||
|
|||
![]() proberen met een sdi is geen probleem.
ik heb mn 1.6 laten invoeren met gelijk een 2.9 op papier. is 1 keuring en dus goedkoper. |
|
||||
|
||||
![]() Deze komt uit poland, en is al op kenteken gezet.
Straks eerst keuring erop, apk zeg maar, dan kan die veilig de weg op, lukt nu ook wel trouwens baggel nog wat op poolse platen om. Maar moet even goed in de mik staan,. instappen en rijden, dan leer de auto even wat er meer moet gebeuren, en daarna wilde ik diesel inbouw doen, Ik meende dat je voor omkeuren gewoon een 1.6 in het frontje hong, en na de keuring een sdi erin kon leggen. Maar eerst prio 1, keuring en schroefset plaatsen, het oog wil ook wat. Tevens ivm verbouwing van het huis{keuken} moet er voor dit project ook beetje gespaard worden.. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk, ik ben even mijn topics aan het opruimen, en verkochte dingen op slot zetten, maar ik heb er lang van alles gezien, en gezocht.
Maar ik ga eerst dikke set halen, en dan met een knuppel rollen, lijkt mij best goed te gaan |
|
||||
|
||||
![]() Turbo johan uit Lutjegast had zo'n ding, weet niet of dat nog steeds zo is.
Die van hem heb ik destijds ook gebruikt/geleend. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Johan heeft hem al een tijdje niet meer, en heeft hem na mijn weten destijds verkocht. Heb deze zelf ook meerdere malen gebruikt. Voor de rest zou ik 1,2,3 niet iemand weten die ook zo'n set heeft liggen om eventueel zelf te rollen. |
|
||||
|
||||
![]() Zal eens kijken of ik de onze nog kan vinden.
Destijds een zelfbouw knutselpakket van mijn neefje maar werkt perfect! Gemaakt van een Suicide krik (die bij je reservewiel in de kofferbak ligt) |
|
||||
|
||||
![]() Ja zoiets heb ik oo kal eens gezien, maar wist even niet meer hoe het eruit zag om na te bouwen, die krikjes zijn er genoeg.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sjuh dank je wel..
Maar heb er nog even tijd voor, de velgen waar het om ging zijn weg, kwam iemand die bod deed, dus moesten maar weg. Maar wil nu beetje bij beetje sparen en er verbreed 13/14 inch onder hebben, even beetje zien wat er mogelijk is, zal achter 8/8,5 willen. Moet wel te realiseren zijn uiteraad. Maar de centen kruipen nog rustig in de verbouwing, dus doe rustig aan. Ander in het kort maar even de peen in. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een omrolapperaat, geen zelfbouw maar een knappe