![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dag heren, ik ben opzoek naar een aantal onderdelen om verder mijn Mk1 1.9GTD af te maken.
- verlagingsset/schroefset - rubberen onderdeel wat in de gaspedaalhoort, daar steek je de gaskabel met het haakje erin vast - dakrubber (origineel dak) - wiellagers voor (nieuw) - uitlaat vanaf downpipe door naar achteren (half compleet) -cruise control hendel - Ik heb een grote Garrett turbo erop en de normale turbo slang die op de turbo komt past niet, deze is te klein (diameter), weet iemand waar ik een grotere kan halen, deze gaat door naar luchtfilter en heeft een haakse slang die terugloopt naar ontluchting boven op de kleppendeksel. - iets grotere/bredere 90 graden bocht van turbo inlaat naar gewone inlaat. Heb je wat, of idee, tips, laat het me dan even weten. Geen hoge prijzen svp, betaalbaar en goed spul wat nog te gebruiken is. Ik zie de reacties wel tegemoet. Liefst omgeving Amersfoort. Gr Jim Last edited by storm : 05-09-2011 at 23:35. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel een fraaie Supersprint GroepA uitlaat voor je liggen, als je interesse hebt.