![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu de golf terug wat vorm krijgt merk ik dat ik sommige onderdelen dubbel heb en sommige niet ga gebruiken
GOLF 1 - Origineel kadertje rond versnellingspook golf1 in prima staat met lederen pookzak ook in prima staat=25€ - Middenconsole voor golf 1/jetta met 3 metertjes van VDO en eventueel een klokje om eens af te wisselen,hier zijn ook nog 2 ronde afdekplaatjes bij=40€ - techniek achterruitenwisser=systeem + motor=25€ - Set chromé binnenklinken voor golf1 of jetta=NIEUW en ongebruikt=20€ -set chrome/zwart ruitenhendels voor golf 1/jetta van retro rabit=NIEUWen ongebruikt=30€ - 2 frontgrillen voor golf 1=enkel middenste grill=10€/stuk - Gebruikte dakhemel wit,mss goed voor iemand die een stukje nodig heeft om te repareren ofzo=GRATIS -benzinetank golf 1 naft in goede staat,eens oppoetsen en ok=ENKEL DE TANK GEEN VLOTTER OF POMP BIJ=20€ - originele achterlichten golf 1 lang type in goede staat=25€ - originele kofferklep (zonder ruit)=50€ -kofferklep dichtgewerkt in plamuur=GRATIS - Prothane polyethuraan rubber golf 1 baksteun en motorsteun=nieuw in verpakking aangezien in de g60 rubbers moet hebben=35€ voor de 2 G60 - 3 hoek beugel voor riemspanner g60=10€ - grote beugel=laderhouder=20€ -inlaatspruitstuk g60=50€ - verstelbaar nokkenastandwiel NIEUW en ongebruikt=55€ -servopomp g60 MET beugel -poulies van krukas=25€ -injectorrail met injectoren groen (injectoren niet gereinigd) 100€ -02a g60 boitesteunen Lijstje word nog bijgewerkt met meer onderdelen + foto's Last edited by Ibiz@ke : 10-10-2011 at 21:03. |
|
||||
|
||||
![]() Bump!
|
|
||||
|
||||
![]() oppa!
|
|
||||
|
||||
![]() Heb wel interesse in dat midden console voor golf/Jetta, voor 30 euro?
|
|
|||
|
|||
![]() waar kom je vandaan ????
|
|
||||
|
||||
![]() België Lummen
kleine dingen wil ik gerust verzenden Lijstje is aangepast |
|
|||
|
|||
![]() volgende onderdelen zoek ik nog.
de buis die van de gasklep naar de g lader gaat , plus dan het rubberen stuk naar de ontluchting op het kleppendeksel.en het rubberen stuk naar de toerentalstabilisator. ik hoor het wel van degene die het heeft liggen. liefst geen gescheurde. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je een foto van de chrome binnenklinken?
|
||||
|
||||
![]() stukken buis heb ik niet dubbel liggen
foto van klinken volgt |