![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn golf 1 gti heeft in het verleden een keer voor schade gehad en nu mis ik
het type plaatje. nu heb ik wel eens gehoord dat je zo'n plaatje opnieuw kan bestellen of kan opvragen, alleen weet ik niet waar?? weet iemand hier meer over??? het gaat om zo'n plaatje.
|
|||
|
|||
![]() ben wel beniuewd ja of dat kan ???????????????
|
||||
|
||||
![]() was dat gelukt of weet je het nog steeds niet??
|
||||
|
||||
![]() ik heb van niemand iets gehoord.....maar ik ga eens uitzoeken of het na te maken is oid.
als ik meer weet horen jullie het natuurlijk.
|
||||
|
||||
![]() Mooi plaatje Bertus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja... zelf heb ik er geen, dus ff die van jou geleend.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou het eens bij een lasercodeer bedrijfje proberen, die kunnen dat zo inkloppen en op een zwart plaatje schieten.
|
|
||||
|
||||
![]() ben je daar eigenlijk voor bij de dealer geweest??
|
||||
|
||||
![]() daar ben ik ook nog niet geweest, ik zal deze week ff langs rijden.
misschien weten ze daar er meer van.
|
||||
|
||||
![]() Als je naar Maas gaat zou ik niet al te hoge verwachtingen hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag ff naar de dealer geweest (vw maas), hij ging het navragen of het kan.
|
||||
|
||||
![]() na een paar dagen belde hij terug....het kon nog gemaakt worden, ik moest alleen een goede foto van mijn kenteken deel 1 door mailen, vandaag was het plaatje binnen en heb het na mijn werk opgehaald, alleen is het geen ijzer plaatje maar een sticker.
![]() ik denk dat ik dit er eerst ff op plak..... maar om eerlijk te zijn is het het net niet. maar ja, beter als niets. ga toch nog ff verder zoeken of het na te maken is op ijzer(blik)
|
||||
|
||||
![]() En als je deze sticker strak op een alu plaatje plakt?
|
|
||||
|
||||
![]() dat kan natuurijk ook.... ik ben misschien een zeikert maar hij is niet het zelfde als het orgineel.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik krijg deze maand een printer voor het maken van stickers waar ook een kras pen in kan wellicht kan ik dat een type plaatje voor je maken van metaal. wil het wel eens proberen |
|
||||
|
||||
![]() ik ben erg benieuwd of dit lukt, stuur maar een pb als je h'm hebt.
|
|||
|
|||
![]() heb je een betere foto van het type plaatje?
|
|
|||
|
|||
![]() ik zal morgen even een collega vragen die heeft al z'n printer staan. heb al wel een volkswagen letter font gevonden die er aardig op lijt alleen de kleine a is anders.
![]() PB me even een groot plaatje van een type plaatje als je wil |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi ![]() vergeet het vw teken niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Bertus: je kan altijd even langskomen als je een betere foto van die van mij wilt.
|