![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit dus al een poosje te dubben. Deze Jetta staat al een tijdje te koop. Zal ik de Vento in de bingo doen en dan deze kopen?? Niet voor erbij, gewoon als auto voor alles. Andere velgen en niets meer aan doen!!!!!! Kleur vind ik masterlijk (oud), interieur is van dat oud bruine.
Punt is: ik weet wat de Vento de afgelopen jaren aan onderhoud heeft gehad en die kan jaren vooruit. Van deze weet ik (nog) niets. Help me aub ffkes een stukkie of ik het wel of niet zou moeten doen. ![]() ipv ![]()
|
||||
|
||||
![]() jetta is wel errug stoer!! verder zou ik je weinig advies kunnen geven, maar risico's zijn er om genomen te worden. mocht je die jetta kopen: ik heb interesse in de velgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen doen!!!!
Maar je offert wel je luxe r op in maar ja de keuze is toch wel aan jezelf... Maar ik zeg doen!!!!
|
||||
|
||||
![]() Vind em erg cool! ik zou het zeker eens goed overwegen, maar lijkt me een leuke wagen voor je...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou het doen alleen dan wel de Jetta erbij en niet ipv.
Voor de Vento krijg je nooit het bedrag wat je er voor wilt hebben en das zonde man.
|
||||
|
||||
![]() ja, denk da'k maar mooi doortuf in de verlengde 3 ..
|
||||
|
||||
![]() En ik zeg hoe ouder de Vw hoe beter.
|
||||
|
||||
![]() de meest verstandige keus is natuurlijk de vento...maarja...verstandig is geen kut aan.
|
||||
|
||||
![]() Neem die MK1 er gewoon bij voor de lol! Mooi schorsen in de winter dan kost het ook niet zoveel!
Je word dan wel het Trunk-Society lid van de week... of je het nu wil of niet :P |
|
||||
|
||||
![]() erbij doen. geef de vento op als eerste auto, en je verzekering zal niet meer zijn dan 10 euro per maand.
|