![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo type 3 liefhebbers,
Ik heb een mooie variant uit '71 te koop, dit is een auto waar nooit aan gelast is en nog steeds super hard. op het rechter voorspatbord heeft hij helaas wel 2 gaatjes, mooie recaro's en nieuwe vloerbekleding. de motor verkoop ik niet, dus de auto is zonder motor te koop maar daarom voor een heel zacht prijsje. voor 1700,-- Euro is hij van jou (De Boxer in Tilburg kan je Evt. wel een motor leveren) Groeten, Paul. Last edited by P.N. : 24-03-2005 at 16:55. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ziet er goed uit, maar de centjes zijn ff op |
|
||||
|
||||
![]() Jij en de bank samen hebben er zat......toch??
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NOOIT Geld lenen voor een auto.. huis ala [ ben je ook een grote wanneer je het zo kan betalen]..maar auto nee..
|
||||
|
||||
![]() Je hebt gelijk, is geen goed idee.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto verder...... maar die heb je toch al een hele tijd te koop staan als ik me niet vergis...... Volgens heb ik 'm namelijk al vaker te koop gezien.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb em al weer een tijdje te koop klopt, ik heb ook al redelijk serieuze kopers gehad die het dan weer af laten weten.
de eerste kijker wilde alleen nog op de brug de bodemplaat zien en als dat goed was was hij verkocht, uiteindelijk bleek er een beetje speling op het stuurhuis te zitten (de rest was tip top in orde) en toen ik vertelde dat dat af te stellen was geloofde hij me niet dus ging de koop alsnog niet door, wel wou hij alleen mijn spatborden kopen "yeh wright"
|
||||
|
||||
![]() MET blok kan natuurlijk altijd ook, maar het blok bevalt me zo goed dat ik het wel weer wil gebruiken, als de auto met blok verkocht wordt bouw ik wel een nieuw blok (voor mijn pick-up)
|
||||
|
||||
![]() 2.0 L T4 met 120 pk is behoorlijk... Wat is er allemaal aan gedaan??
|
||||
|
||||
![]() 40 mm inlaat en 35 mm uitlaatklep
geflowde koppen korte inlaatspruitstukjes 2 dubbelle 44 ers met K&N filters 296 Gr nokkenas 009 ontsteking lichter 228mm vliegwiel externe oliekoeler dit alles is gebouwd bij secrets of speed in duitsland.
|
||||
|
||||
![]() blokje niet los te koop?
|
||||
|
||||
![]() Sorry, Auto zonder motor kan, maar motor zonder auto gaat helaas niet door.