![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hee hallo!!
Ik heb een vraag omtrent de ombouw van 4 naar 5 gaats. De achteras is plug and play......... alleen andere leidingen enzo... Maar aan de voorkant kan ik die fusee stukken zo overzetten??? Ik heb maar een 1.8 dus ik weet niet precies hoe het zit met aandrijfassen enzo. En is dat dus over te zetten of welke delen moet ik vernieuwen en voor welke?? En dan ben ik ook van die kleine fiets remmen af!!! Haha ![]() Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!! Alvast erg bedankt......... groetjes joey. ![]() Last edited by jo_vr6 : 19-11-2011 at 10:56. |
#2
|
||||
|
||||
![]() ik weet zeker dat iemand je kan helpen.rechts bovenin zit een search knop tik daar je vraag eens in.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Sorry!! Ik had inderdaad beter eerst de search knop kunnen gebruiken.
![]() maar als ik het dus goed begrijp....... Achter: complete achteras vr6/gti 16v met handrem kabels. voor: compleet fusee stuk met draagarmen en homokineten zodat ik zo alles over kan zetten en dan kan ik mijn orginele aandrijfassen van mijn 1.8 8v in de buitenste vr6/gti homokineten steken??? Dat zou het dan moeten zijn toch?? En nogmaals sorry ik had eerst even verder moeten kijken!! ![]() groetjes joey |
#5
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Iemand die mij nog kan helpen???
|