![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn zeer mooie Golf 2 te koop aan.
Het betreft een 1.8 GL benzine uitvoering uit 1985 met slecht 72000 originele kilometers (aantoonbaar, a.d.h.v. boekjes en rekeningen) met 5 bak Auto is voorzien van nieuwe APK (november 2012) en ik heb er een set winterbanden bij op Golf 2 velgen. Het betreft een luxe uitvoering met o.a. chroomranden rondom bumpers ramen etc. en chroomranden in het interieur. Interieur is in nieuwstaat en onder andere voorzien van een zacht dashboard een toerenteller en een originele VW Beta radio. Auto is van 1985 tot 2010 in handen geweest van een oud vrouwtje en is vorig jaar naar Nederland gehaald, staat dus ook op Nederlandse kentekens. Ik heb de auto een aantal weken geleden gekocht maar achteraf gezien heb ik toch liever een diesel, dat is de reden dat ik hem weer verkoop Auto heeft de volgende schoonheidsfoutjes, klein beetje roest bij de wielkasten achter en een kras op de deur aan de passagierskant. Technisch en motorisch is de golf helemaal goed. Hij rijdt echt als nieuw Prijs = € 2850,- Als je interesse hebt hoor ik het graag via een PBtje of een mailtje naar dennis_glas@hotmail.com. Dan kan ik je ook nog wat meer fotos sturen. Auto staat in Eext (Drenthe) Groeten Dennis Tel: 0629163403 |
|
||||
|
||||
![]() welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heeft 'ie toevallig een schuifdak?