![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar deze bandjes; Maar aangezien ik van belgië ben liefst in de buurt van Maastricht, of eventueel bij Rob "Fuck airride G60" in de buurt.
Enn geen C-klasse shit ![]() Greetzz Christo |
|
||||
|
||||
![]() Volksaddiction heeft ze regelmatig te koop
|
|
||||
|
||||
![]() alleen die zijn wel gebruikt toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja dat wel .
Als Retr0 nieuwe zoekt neem ik aan dat die beter naar een bandenwinkel kan gaan . |
|
||||
|
||||
![]() ja indd daar dacht ik dus zelf ook aan maar voor die prijs kan je ze bijna niet laten liggen. als die ze nog heeft
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb al met em ge pm'd, maar dat is te ver , hij is van Rotterdam, ik van As, in Belgie...
Vandaar dus, iemand met goede 2° hands smartbandjes dicht bij de Belgische grens |
|
||||
|
||||
![]() Rotterdam ligt toch redelijk in de buurt van Belgie d8 ik???
|
||||
|
||||
![]() Kan je anders niks met hem regelen op een meeting o.i.d.??
|
||||
|
||||
![]() ja indd hij zal vast wel een keer naar een meeting gaan in belgie of jij in nederland.
|
|
|||
|
|||
![]() Daar wringt het schoentje, ik moet ze volgende week al hebben....
Maar dacht soms dat er onder jullie nog waren die er hadden, of die een goed adres wete. |
|
||||
|
||||
![]() de enigste groot leverancier hier is volksaddiction
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien kan Leon je wel aan een ander adresje helpen??
|
|||
|
|||
![]() ik heb ze evt ook nog liggen (liggen nu nog in 7huizen, vlakbij volksaddiction)... maar twijfel over om ze weg te doen...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik kan ze vanuit omgeving Rotterdam meenemen richting Poppel dat is vlakbij Turnhout
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben inderdaad zo goed als de enige leverancier van smartbandjes ![]() Binnen een week zal ik weinig meetings bezoeken.......eerstkomende meeting richting het zuiden is de Euro swapmeet in Asten.........17 April. Maar wat Gert al zegt, ik kan er a.s. maandag 4 aan Gert meegeven, kan je ze evt. ophalen in omgeving Goirle/Turnhout...... Scheelt je iig al 75 km naar Rotterdam. Ik hoor het wel !