![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal mij even netjes voorstellen ik ben Patrick, woon in Haaksbergen en ben 24 jaar. Geen VW man om eerlijk te zijn, maar een Honda fanaat.
Wat doe je dan hier? Nou eigenlijk heel simpel vindt low offset velgen en RATlook erg vet en die vind je meestal op VW's. Daarnaast blijf ik stiekem de Golf mk1 en Caddy mk1 erg vet vinden. Maargoed mijn auto verleden: BMW e36 320i Mazda 323f Honda Civic (EG3) Honda Civic (EG4) Honda Del sol (EG2) Heb niet van alle auto's nog foto's maar hier van mijn huidige Del Sol. Inmiddels al wel andere velgen. (en alweer opzoek naar nieuwe namelijk low offset ![]() Speclist (zal niet iedereen wat zeggen maar toch ![]() Interieur Sparco Sprint V Kuipstoel Mugen Pendalen Pasword JDM pookhoes Buddyclub pookknopje Red stitched handremhoes FCT vloermatten set Exterieur Overgespoten in R505P (Prelude kleur) Enginebay overgespoten in R505P Full wire tuck in enginebay Accu verplaatst naar de kofferbak Zekeringkast naar binnen verplaatst Running lights voor Licht metalen Velgen D-spec Lugnuts Vti Spoiler License plate relocator Engine Opnieuw voorzien van een kleurtje Col air intake 4-2-1 spruitstuk SRS testpipe Fidanza 3.2kg vliegwiel F1 stage 2 koppeling PSWRD JDM intake gasket Onderstel Schroefset Energy Suspension shifter bushings Goodrige RVS omvlochten remleidingen ITR front swaybar EG6 draagarmen met Energy suspension bushings Energy Suspension Masterkit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grond speling ongeveer 1,5 vinger: ![]() Plannen: Schijfremswap achter Low offset velgen Verder omlaag Donkergrijs rollen (hoogglans) |
|
||||
|
||||
![]() Plannen:
- del sol inruilen voor een EOS - mond wassen met zeep om hier Honda's te posten - zweren op wat dan ook om die rijstkoker weg te doen Begrijp me niet verkeerd, Honda's zijn erg goeie auto's, maar tis Volksforum met een reden hier ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Plannen:
- del sol inruilen voor een EOS --- Geen idee wat het is ![]() - mond wassen met zeep om hier Honda's te posten --- Done! vanmorgen tandengepoetst - zweren op wat dan ook om die rijstkoker weg te doen --- Done! originele uitlaat zit er weer onder Ben hier ook om ideeën te jatten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jij hebt zeker die japanners thread in het carcafé nog niet gezien.. Welkom redhatch. In Carcafé vind je nog meer fans van jappen.
|
||||
|
||||
![]() haha zulke reacties kun je verwachten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Plannen:
- del sol inruilen voor een EOS - iets van Canon toch? ![]() - mond wassen met zeep om hier Honda's te posten - Dan kunnen we Dove wel bellen voor sposoring van het forum - zweren op wat dan ook om die rijstkoker weg te doen - Ach, die mensen moeten er ook zijn Hebben we een keer iemand die zich netjes voorsteld ipv het forum als marktplaats te gebruiken, is het weer niet goed....
|
||||
|
||||
![]() het voorstellen is idd netjes.
alleen de keuze van auto iets minder ![]()
|
||||
|
||||
![]() T was met een dikke knipoog he?
![]() Heb bij een Honda dealer gewerkt, fantastische auto's ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom, ik heb ook jaren Honda gereden niks mis mee, maar tog ook alweer een aantal jaren Vw rijder, tog mag ik nog graag naar een knappe oudere JDM honda kijken
![]()