![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Mensen
Ff een vraagie Mijn cabrio loopt af en toe in te houden en na te dieselen. Nou las ik ergens dat als je waarschijnlijk Euro 98 of v power erin gooit dat dan beter is ? En een betere verbranding heeft ? Het gaat om een golf mk1 cabrio 1600 gls uit 87
__________________
Golf Mk4 V5 highline 2000 Sold Polo steilheck 89 Sold Cabrio mk1 87 Sold |
#2
|
|||
|
|||
![]() Gewoon euro 95 moet kunnen.
__________________
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI |
#3
|
||||
|
||||
![]() Gewone Euro 95 en je ontsteking een keer nakijken c.q. afstellen.
__________________
Volkswagen Kever 1200 - 1978 - Project Aeruginosus Scarabaeus Audi 80 2.0E -1992 - Daily bread You should see their faces when I tell them that my VAG is aircooled, lubed up and ready to go! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Hoi 98 is toch beter hier door is de smeering iets rijker dit is mij verteld door iemand die hele dagen auto,'s en motoren afsteld
|