![]() |
|
||||
|
||||
![]() Astra, bah
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zal je wel `n kater van krijgen voordat je `t op hebt.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Intelligente foto ook!
@ René: jij had toch kopzere? Nou weet ik waar dat van komt...DAT BEN JIJ OP DIE FOTO!!! AAAARGH!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ mark: `k was ff bij bob en bien op de "koffie" geweest..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat Bien maar niet horen dat jij deze auto vergelijkt met haar schatje! ![]() @ Bien: BIEN BIEN BIEN, MOET JE KIJKEN WAT RENÉ ZEGT!!!!!! :biggrin: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Krijg je daar kopzeer van dan?? haha! Kom maar in Juni nog een keer op de koffie, dan kun je eventueel ook blijven slapen.... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DEAL!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja hoor! hij mag blijven slapen, terwijl hij zulke dingen zegt! sommige mensen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gezellig! Spreken we wel een keer af, zal ik ook genoeg drank in slaan!
(geen astra, hehe) Houden we met z'n drieeen een housewarming party! :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
naanananana!! :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou vooruit dan maar, dan mag jij ook blijven slapen maar dan moeten jullie beide in de huiskamer, er is maar 1 slaapkamer, haha! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha is goed !!! weet wel dat ik na 3 biertjes al dubbel begin te zien.... dusz... gehehe..... (wat zeg ik nu?? dubbel?? yeehaa!!! 2 sabine`s!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
No way dat ik in 1 ruimte slaap met re-gay! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maare is een deal! @René: stand gelijk! klaar is koen! (honig...)
|
||||
|
||||
![]() @rené: hoeveel sabine's zie je na 6 biertjes dan? hahaha!
@mark; je mag ook in de keuken of badkamer slapen maar dan moet je jezelf ff dubbelvouwen... Als het lekker weer is mag je ook je tentje op zetten in de tuin, idee? :p :p |
|
||||
|
||||
![]() hahahaha gezellig, kunnen we carpoolen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mezelf dubbelvouwen zie ik niet zo snel gebeuren... :p Dan maar in de tuin! Grote legertent opzetten, en een wild meeting weekend houden! (in jullie tuin! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha lijkt me een strak plan! De voortuin is echt groot, dus daar kunnen heeeeel veeeeeel mensen liggen, denk alleen niet dat de buren daar blij mee zullen zijn.....
Achtertuin lijkt me dan beter! ![]() tot in juni! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is ook altijd de bedoeling van een feessie!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat een viespeuk zeg... ![]() ![]() Enne, hoe wou je Bob van je afhouden dan? AAAAH, ik snap het al! Daarom mag ik mee zeker! ![]()