![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb te koop:
volkswagen golf type 1 gti 1800cc 82kw ( dx motor ) bouwjaar 1983 - kenteken 1990 franse import 4 deurs kleur groen getint glas boekjes aanwezig nette stoelen orginele gti golfje heeft aandacht nodig maar voor de liefhebber geen probleem, is met weinig werk weer klaar voor de apk, of restaureren. de bekende plekken zijn hard, wel deukje in voorscherm en stukje dakgoot is slecht en 1 hoekje van deur is minder verder keihard geen laswerk. voor meer info mailen of bellen! janheling@hetnet.nl / 06-29045450 helaas voor jullie verkocht!!!
![]() ![]() Last edited by vwfreakgti : 05-04-2005 at 18:33. |
|
||||
|
||||
![]() alstublieft meneer joppie |
|
||||
|
||||
![]() is die oranje ook te koop ;D
|
|
|||
|
|||
![]() Hej Jan,
Verkoop je je hele wagenpark? Lees net alle mailtjes aangezien ik de hele week geen mail heb gecheckt. Ik las toen ook je mailtje omtrend de kever...... Sorry maar de kever gaat niet door, word me allemaal te duur! Verkoop je ook Golf 1 onderdelen? Ben Last edited by Bug-fever : 05-04-2005 at 08:34. |
|
||||
|
||||
![]() hoi,
Ik heb wel wat onderdelen maar dat stelt niet veel voor, maar over een week of 2 komt er een partij onderdelen en daar wil ik wel het een en ander van verkopen als het zover is dan zet ik wel een advertentie.. groeten jan
|
||||
|
||||
![]() heb maandag ff de golf bekeken.. echt `n leuk ding, vooral om z`n 4 deurtjes... franse import met boekjes erbij... helaas kan ik geen frans :p
`t werk wat eraan gedaan moet worden valt me mee, helemaal voor die prijs |
|
||||
|
||||
![]() Wat is dat voor een kever daar? Als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen?
|
|
||||
|
||||
![]() Lekker GEE-TEE-IETJE! Jammer dat ik geen ruimte heb...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zucht, ruimte moet je maken.............. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en geen geld :p (wat zei ik Jan?? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geld heb ik nooit! Ben een student man! Enne, wat mis ik hier...? Jij en Jan?
|
||||
|
||||
![]() die kever is ook te koop het is een 1200 spaar kever
alles is gelast alleen schuren spuiten opbouwen. vraag ik 750 euro voor.
|
||||
|
||||
![]() heb de prijs van de gti met 100 euro verlaagd!
|
||||
|
||||
![]() helaas heb net de golf verkocht!
groeten jan.