![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo vanmorgen even mijn nieuwe aan winst opgehaald uut grunn
![]() de rode jetta is niet echt mooi meer om naar meetings te gaan vandaar op zoek gegaan naar een ander speeltje , aan gezien ik de gti verkocht heb (stond meer in de garage dan op de weg) nu dus maar een jetta gekocht maak als het beter weer is even wat meer pics dit is em naast die RATTE ![]() ![]() grtn eric |
|
||||
|
||||
![]() Blijft mooi de MK1 jetta !! Gefeliciteerd met je aankoop!
![]() Wat zijn de plannen ermee? Succes.
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, succes ermee.
|
||||
|
||||
![]() He Slaif,
Daarom had je gebeld !!! Schier ding man, wat voor uitvoering is het ?? GLX ? GLI ? En wat voor power zit er onder de kap ?? Even samenvoegen met de andere Jetta qua onderdelen ???
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd, veel plezier ermee.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi plannen zijn alleen dikke 16 inch C2 er onder(in de zomer dan haha) verder mooi orgineel laten bedankt voor de reactie |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ha derkie tis een gls teminste dat stait dr op en de motor ??? 1500 LPG power ![]() auto heeft nog maar 120.000 gedraait en 2 jaar apk wel zo lekker eerst 2 jaar kachelen heb je de red rooster al op het asfalt????? grtn uut compas |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi wark kerel !! Kom hem wel even bekijken binnenkort. Nee, zit momenteel in de binnenhuisarchitectuur ![]() Met een paar weekjes gaan we weer sleutelen !!
|
||||
|
||||
![]() Kiekaan miejonge! Mooie schiere einser doagse koetse
![]() De GTI stait dreug int schuutje hierzoot hor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moi arjan joa schier ding nait ? heb hom uut beerta die rooie is ook nog wel goud moar bruikt mie teveul sprit op die korte ritjes dei ik mok 1op5 en met dizze benzine priezn is dat ja nait grappig ![]() die grieze lop op gas hest de gti al weer aan de loop ?? heb hier ook nog een extra DX onder blok liggn magst wel hebbn mot wel uit mekoar grtn uut compas |
|
||||
|
||||
![]() Heb dr nog nait weer noar om keekn eerlek zegd
![]() Komp dizze winter nog wel weer in de boane hor ![]() Wieltjes stoan al in de koamer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Eric mooie aanwinst gaat vast goed staan met die C2 eronder
![]()
|
||||
|
||||
![]() bekende en nette jetta
veel succes ermee
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ha moi voor jou zeker een bekende haha dorp genoot niet?? |
|
||||
|
||||
![]() Volksforum.frl...?
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha nee geen friesland wel drenthe op de grens van groningen |
|
||||
|
||||
![]() Chris...!!! Ken je talen he
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf ding! Volgens mij heb ik bij jou nog eens raamrubbers gehaald voor mijn Jetta.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep klopt dat was bij mij ga binnen kort wel even wat betere foto,s maken en posten |
|
||||
|
||||
![]() emmercompas? dat is vlak bij man
leuk ding, veel plezier er mee |