![]() |
|
||||
|
||||
![]() beste vf'ers ,
hierbij verkoop ik men achteras van onder de golf 3 deze achteras heeft schijven orgineel dus miss wel handig voor ombouw ofzo. er is een kleine 500 km voor hij gedemonteerd is nog voor bijna 500 € aan vernieuwd . dat zit zo ; de achterste schijven waren ingelopen dus laten vervangen en nog geen 2weken nadien zie ik een wagen te koop staan die ik al lang zocht , met dit als gevolg .. ![]() in de eerste fase ben ik schijven en blokken gaan bestellen bij vw ( ben ik helaas het factuur van kwijt ) toen bleek dat deze met geperste lagers vastzitten en dus niet snel zelf kon . dus in de 2de fase de wagen maar naar vw gedaan om daar te laten monteren ( hier heb ik het factuur nog van 121 € aan onderdelen ( lagers etc.) , en 153 €aan montagekosten ) deze grap had me alles samen rond de 500 € gekost dus had nog graag 300 €van de as 17/01/12 EVENTUEEL SCHIJVEN EN BLOKKEN LOS TEKOOP zoals je ziet op de foto is deze zeer vuil en hebben de schijven oppevlakkige roest , dit komt door dat de wagen nog een maand buiten stilgestaan heeft voor hij gesloopt is , met een beetje staalwol zijn de schijven makkelijk re reinigen , of gewoon eens mee rijden ![]() ![]() ![]() ![]() grtz jelle
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelle vda : 17-01-2012 at 21:44. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() up eventueel schijven en blokken los tekoop