![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Asje in de pomp vervangen vanwege lekkage.
Aftekenen had dus geen zin. Nu wil de auto niet meer goed lopen. Na even stationair lopen slaat hij af en bij gasgeven lopen de toeren wel omhoog maar dan slaat hij plots af. Wie kan de pomp van mijn 16D Golf Cabrio goed voor me afstellen? Ik krijg het niet voor mekaar. Omgeving Ede. (GLD).
__________________
Daily:BMW K1100LT 2000. Peugeot 306 break 2000. Vw Golf Cabrio 1980, 16D. Gerestaureerd. Verkocht. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gashefel ? das heel geklooi .. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Nederlands is en blijft een moeilijke taal
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Ga er maar vanuit dat als je de timing goed hebt staan je iets onder je deksel niet goed gemonteerd hebt..
Ooit heb ik eens 1 gedaan van een partner 1.9D, heb der een week naar gezocht wat het was.. Bleek plaatje verbogen te zijn in de pomp.. |
#5
|
||||
|
||||
![]() 17-1
Hij staat nu maar bij Jaap Smits te Ede aangezien niemand hier echt weet hoe het zit. Jammer, had gehoopt op een antwoord waar ik iets mee kon.
__________________
Daily:BMW K1100LT 2000. Peugeot 306 break 2000. Vw Golf Cabrio 1980, 16D. Gerestaureerd. Verkocht. Last edited by Gerjan : 17-01-2012 at 20:28. |